مرجع خبری پرسپولیس : علي فتح الله زاده گفت: جرياني در كشور در حال اوج گرفتن است كه مي خواهد فوتبال را بي ارزش كند.

 

سرپرست باشگاه استقلال در نشست هيات رييسه سازمان ليگ و باشگاه‌ها اظهار كرد: به نظر من يك جرياني مي‌خواهد فوتبال براي مردم بي ارزش شود. من در همين جلسه مي‌گويم كه 15 سال پيش هنگامي كه مديرعامل استقلال بودم براي شركت در جام باشگاه‌هاي آسيا از 10 شبكه با من تماس مي‌گرفتند و مي‌گفتند كه ما هم مي‌خواهيم خبرنگار همراه تيم اعزام كنيم و حتي در زماني كه استقلال براي يك بازي در ازبكستان بود يكي از رسانه‌ها با من تماس گرفت و گفت: بينندگان ما شديدا دوست دارند كه حاشيه‌هاي بازي استقلال را بدانند، اگر مي‌شود خودتان يك فيلم براي ما بگيريد و بفرستيد و ما هم آن را پخش مي‌كنيم.

 

فتح الله زاده ادامه داد: اما امروز مي‌بينيم كه بازي مهم فوتبال ايران با روسيه از تلويزيون پخش نمي‌شود. اين بسيار تعجب آور است. ما در حال بي ارزش كردن فوتبال خودمان هستيم. من پيش از اين هم گفته‌ام كه يك شبكه تلويزيوني را در اختيار فوتبال قرار دهيد و حتي بودجه‌اي را هم به ما ندهيد و آن را به من بسپاريد. مطمئن باشيد كه در پايان سال درآمدهاي زيادي از آن كسب مي‌كنم. حتي من گفتم كه حاضرم 100 ميليارد تومان بدهم و اين شبكه را در دست بگيرم. اما در بخش خبري 20:30 حرف‌هاي من را به سخره گرفتند و گفتند كه فتح الله زاده مي‌خواهد 100 ميليارد بدهد و يك شبكه راه اندازي كند و براي اينكه حرف من را غيرمعقول نشان دهند تعدادي از فقيران را در گوشه كنار كشور نشان دادند، نمي‌دانم منظور آنها از اين كار چه بود اما من كه مسوول بهزيستي نيستم كه به اين فقرا رسيدگي كنم. من مدير تيم استقلال هستم و بايد كار خودم را انجام دهم. هر وقت كه مسوول بهزيستي شدم هم به وضعيت اين فقرا رسيدگي خواهم كرد.

 

وي ادامه داد: توجه كنيد كه در حال حاضر تيم استقلال چند روز ديگر مي‌خواهد به عربستان برود اما نه پولي براي اين سفر داريم و نه بليت‌هايمان آماده است. ضمن اينكه هيچ رسانه‌اي هم تمايل ندارد كه با استقلال به عربستان بيايد و اين يعني اينكه فوتبال ما بي ارزش شده است.

 

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه با انتقاد از دعواي دو مديرعامل تيمهاي ملوان و تراكتورسازي تبريز در تلويزيون گفت: ما مديران باشگاه‌ها اگر دعوايي داريم بايد بين خودمان مطرح كنيم نه اينكه برويم در تلويزيون با يكديگر دعوا كنيم، اگر چيزي هست در اين جلسه‌ها به يكديگر بگوييم. اينها جزو مسايلي است كه خودمان هم رعايت نمي‌كنيم. من بار ديگر مي‌گويم كه يك شبكه را براي ليگ برتر به ما بدهند. من با آن شبكه فوتبال را احيا مي‌كنم. الان كسي توجه نمي‌كند كه چه اتفاقي درفوتبال ما مي‌افتد. بعد مي‌آيند در تلويزيون فوتبال را تحقير مي‌كنند، چرا كه در حال حاضر در تلويزيون چيزي جز دعوا و درگيري در فوتبال ما پخش نمي‌شود.

 

وي ادامه داد: درفصل گذشته تلويزيون الجزيره به من پيشنهاد داد كه 12 ميليارد تومان براي بازيهاي استقلال پرداخت مي‌كند و همينطور 12 ميليارد به پرسپوليس مي‌دهد، يعني روي هم يك شبكه حاضر بود به دو باشگاه پرسپوليس و استقلال 24 ميليارد بدهد. حالا شما ببينيد كه در ايران براي بازيهاي ليگ چه مقدار حق پخش پرداخت مي‌كنند. من از آقاي ضرغامي خواهش مي‌كنم كه به اين وضعيت توجه كنند. از كفاشيان هم مي‌خواهم كه حرفهاي خود را با قدرت مطرح كند. به نظر من كفاشيان از پنج وزير هم بالاتر است. اصلا آقاي كفاشيان به رهبري نامه بنويسيد.

 

فتح الله زاده با اشاره به اينكه جوانان ما بايد جذب فوتبال شوند، گفت: من به عنوان هشدار اين موضوع را مطرح مي‌كنم كه احساس‌ مي‌كنم يك جريان در كشور در حال ايجاد است كه فوتبال را بي‌ارزش كند. فوتبال نبايد براي جوانان ما دور از دسترس شود چرا كه اگر اينگونه شود آنها به سمت احتياط و مسايلي از اين قبيل روي مي‌آورند. افرادي كه نسبت به صحبت‌هاي ما خرده مي‌گيرند يك بار توجه كنند كه انتقادهاي ما براي چيست، حتي از كفاشيان مي‌خواهم كه يك جلسه با رييس جمهور بگذارد و مشكلات فوتبال را با او مطرح كند. يكبار من و آقاي كاشاني خدمت رييس جمهور رفتيم و مشكلاتمان را گفتيم و اوهم خيلي سريع متوجه موضوع شد و دستور داد كه مشكل را حل كنند. اين درست نيست كه ما از رييس جمهور وقت بگيريم اما نتوانيم از رييس سازمان صدا و سيما وقت بگيريم. به اعتقاد من ما بايد با سياه نمايي‌ها و منفي گويي‌ها از فوتبال مبارزه كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)