مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه استقلال شرایط فعلی را برای خصوصی کردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مناسب ندانست.

 

حمیدرضا پولادگر رئیس کمیسون اصل 44 مجلس در نشست صنعت و ورزش چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد بر خصوصی کردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پس از باشگاه راه آهن در سال 90 خبر داد.

علی فتح الله زاده  در خصوص این مسئله ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در این مدت جلساتی در این خصوص داشتیم اما به عقیده من فصل مناسبی برای خصوصی کردن استقلال و پرسپولیس نیست زیرا تا چند روز دیگر بازیهای لیگ آغاز می شود و چنین اقدامی در این روزها فقط باعث تضعیف این دو تیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولان بهتر است طوری برنامه ریزی کنند که پس از پایان فصل و مسابقات دو تیم در رقابتهای داخلی و بین المللی پروسه خصوصی شدن آنها انجام شود تا فرصت لازم برای آماده سازی این تیم ها جهت حضور در رقابتهای فصل بعد وجود داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: الآن خیلی دیر شده است و قطعا اگر باشگاه خصوصی شود آن کسی که می آید چه کاری می تواند برای دو تیم استقلال و پرسپولیس انجام دهد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سئوال که آیا خودش هم سهام باشگاه را خواهد خرید، تاکید کرد: من نمی توانم چون پول آنچنانی ندارم اما امیدوارم کسی که سهام این دو باشگاه خصوصا استقلال را می خرد طرفدار این تیم بوده و با تمام وجود کار کند تا دل هواداران شاد شود.

وی در پایان در خصوص خبر مذاکره با وحید هاشمیان گفت: ابتدا کادر فنی باید در خصوص این بازیکن نظر مثبتی بدهد و پس از آن باشگاه اقدامات لازم را برای جذبش انجام می دهد. من خودم به شخصه علاقمند به جذب هاشمیان هستم و بازی اش را قبول دارم اما باید دید کادر فنی چنین بازیکنی را می خواهد که در صورت مثبت بودن این موضوع شرایط را برای جذبش فراهم می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)