کرار جاسم از علی کریمی بهتر است
مرجع خبری پرسپولیس : علی فتح الله زاده می گوید اگر پرسپولیسی ها رحمتی را بخرند ، او با جذب حقیقی ، کارشان را تلافی می کند.

 

علی فتح‌ا…‌زاده دیروز مصاحبه کرده بود‌: «کرار از کریمی بهتر است» و ما تیتر مصاحبه را زده بودیم‌: «کرار از کریمی بهتر است! » حاجی در این گفت‌وگو باخبرآنلاین به تشریح دلخوری‌‌اش از خبرورزشی و استدلالش در دفاع از جاسم کرار گفته و البته کلی تیتر دیگر هم برایمان داشت تا برایتان بنویسیم!

 

*حاج‌آقا عجب عکس‌‌هایی کار کردید روی جلد استقلال جوان.

 

حاجی جان، از دست‌‌تان دلگیرم. واقعاً این چه کاری است که می‌کنید؟ چرا حرف‌‌های مرا مسخره می‌کنید؟

 

*ما که حرف خودتان را منتشر کردیم؟

بله ولی آخرش «گوشت‌کوب» گذاشتید. من این‌ها را از نظر ادبیاتی می‌فهمم. معنی این کار یعنی، حرفی که به دور از واقعیت است و تعجب‌برانگیز. تازه در روزنامه‌‌تان بدون اسم نوشتید که حرف‌‌های من غیرکارشناسی است. اگر مرد هستید، چرا پای نوشته‌‌تان اسم نمی‌زنید تا رودررو با شما مناظره کنم و ببینم کدام‌‌تان می‌تواند با من که 15 سال سابقه مدیریتی در مهمترین باشگاه ورزشی ایران دارم، بحث منطقی داشته باشد. هر بار از من چیزی می‌نویسید، پایش گوشت‌کوب می‌گذارید. این کارتان درست نیست.


*حالا واقعاً شما می‌گویید کرار بهتر از علی کریمی است؟

شما این‌طور فکر نمی‌کنید؟ واقعاً فکر می‌کنید که کریمی امسال بهتر از کرار است؟


*راستش شاید من به‌خاطر علاقه شخصی به کریمی، این‌طور فکر می‌کنم!

اینکه نمی‌شود روی علاقه شخصی نظر بدهی. علی بازیکن بزرگی است اما به‌هر‌حال او هم سنش بالا رفته. کرار سال قبل ستاره لیگ ما بود اما کریمی که من خیلی دوستش دارم و احترام خاصی هم برای فوتبالش قائلم در یک‌سال گذشته، خیلی بازی نکرده است. نه در شالکه و نه در استیل آذین، موفق نبوده است. این را که آمار می‌گوید. من حرف‌هایم را براساس مؤلفه‌های فنی می‌زنم. اگر می‌توانید به استدلال‌‌های فنی‌ام پاسخ بدهید، نه اینکه بی‌دلیل، انتقاد کنید. علی الان سنش بالا رفته و دیگر آن آمادگی را ندارد.

 

*حاج آقا شما تو این سن و سال می‌توانید روپایی بزنید، بعد علی کریمی نمی‌تواند؟

من استثنا هستم. تازه باید عکاس‌مان را جریمه کنیم چون حق مطلب در این عکس‌ها ادا نشده است. این توپ را من ابتدا استپ سینه کردم، بعد انداختم روی زانویم و تصاویر بعدی‌‌اش شد، عکس‌‌هایی که امروز زدیم روی جلد روزنامه‌تان.

 

*این عکس‌ها که فتوشاپی نیستند؟

فتوشاپی باشند؟ حاجی جان، من حاضرم بیایم تو اتاق‌‌تان این حرکات را نشان بدهم. البته تو به عنوان مدیر برنامه‌هایم حواست باشد قراردادم را با تیم‌هایی که با دیدن این عکس‌ها، خواهانم شدند، بالا ببندی.

 

*حالا چقدر می‌گیرید برای یک فصل تا در لیگ‌برتر بازی کنید؟

من با سقف قراردادها، به هیچ تیمی نمی‌روم.

 

*دقیقاً چقدر می‌گیرید؟

من که حاضر نبودم با 350 میلیون بازی کنم. خدایی‌‌اش اگر الان جوان بودم و تمریناتم را درست انجام داده بودم، سالی کمتر از 600 میلیون نمی‌گرفتم تا در لیگ‌برتر بازی کنم(حاجی با صدای بلند، می‌خندد.‌)

 

*شما خودتان می‌گویید سالی 600 میلیون بعد ما باید باور کنیم به کرار، 600 میلیون دادید؟

اتفاقاً وقتی این عکس‌ها را نشانش دادیم، گفت حاجی با این آمادگی می‌گوید 600 تا، من چطور می‌توانم بیشتر از 350 تا بگیرم.

 

*خلاصه شما هم با او قراردادی به میزان سقف بستید، هم اینکه جاسم را بهتر از کریمی می‌دانید؟

ببین حاجی جان، 8 تیم کرار را می‌خواستند و ما او را زودتر از همه گرفتیم. اگر دیگران او را می‌گرفتند، می‌شد بمب اتمی. به ما که رسید، همه می‌گویند پولش چقدر است، منشور چه می‌شود و …


*راستی تمرین تیم‌‌تان چرا با یک نفر برگزار شد؟ اینکه استارت قهرمانی‌‌تان بود؟

برای اینکه ما همیشه می‌خواهیم نفر اول و یک باشیم. شما می‌خواهی شیطونی کنی و من هم دستت را خواندم. شما مطمئن باشید که تمرینات ما از هفته آینده، با جدیت خاصی پیگیری می‌شود.

 

*چه اتفاقی برای کادرفنی‌‌تان افتاده است؟ همه انگار دارند جدا می‌شوند.

نه، ما دیروز جلسه‌ای داشتیم با کادرفنی تا درباره رفتن یورگن گده حرف بزنیم. به آقای مظلومی گفتم اگر می‌خواهی برایت مربی خارجی بیاوریم که او گفت، می‌خواهد با مجید نامجو کار کند. قرار شد پرویزخان برود و با نامجو حرف بزند و اگر با او به توافق رسید، ما این خبر را اعلام کنیم. اگر مجید بیاید، ما یک مربی بدنساز هم به تیم اضافه می‌کنیم. اگر لازم باشد مربی خارجی بیاوریم که پول خوب می‌دهیم و مربی خوب می‌آوریم.

 

*حاج آقا بحث دروازه‌بان تیم‌‌تان به کجا کشید؟ همین امروز هم که پوستر وحید طالب‌لو را در روزنامه‌‌تان چاپ کردید!

من وحید را خیلی دوست دارم. برای اینکه من می‌دانم طالب‌لو برایم چقدر زحمت‌کشیده است. یادم هست آن فصلی که وسط کار آمدم و بازیکنی هم در تیم نداشتم اما وحید توانست با بازی‌های خوبش به تیم، کمک بزرگی کرده باشد. من مدیون زحمات وحید هستم.

 

*هر بازیکنی هم که از تیم‌‌تان بیرون می‌ماند، باب شده علیه مربی مصاحبه کند.

اگر بازیکن حرفه‌ای باشد، این کار را نمی‌کند. همین سیدمهدی رحمتی از استقلال رفت و هیچ مصاحبه‌ای هم علیه تیم نداشت. او رفت و فوتبالش خیلی پیشرفت کرد. الان کار به جایی رسیده که ما می‌رویم و نازش را می‌کشیم و هنوز هم نتوانستیم راضی‌‌اش کنیم.

 

*فکر می‌کنید، می‌توانید مهدی رحمتی را به استقلال بیاورید؟

ما تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم او را دوباره به استقلال برگردانیم. استقلال خانه مهدی است. او رقم نجومی هم پیشنهاد نداده است.

 

*اگر رحمتی به استقلال برود، چه کار می‌کنید؟

کار خاصی نمی‌کنیم، اگر رحمتی به پرسپولیس برود، حقیقی در استقلال است. شک نکنید این اتفاق می‌افتد. ما قبلاً با هاشمی‌نسب که پرسپولیسی بود هم این کار را کردیم. حالا هی کاری کن که من حرف بزنم…

 

*درباره منصوریان حرف بزنیم.

حاجی جان گفته بودم که او مربی موفقی می‌شود، فقط اگر عجله نکند.


*جدیداً به این واژه عجله نکردن خیلی اعتقاد پیدا کردید. قلعه‌نویی را هم گفته بودید عجله نکند تا تیم گیرش بیاید.

دیدی وقتی آمد اینجا برای ناهار همه فکر کردند قرار است بیاید جای پرویز‌خان. در حالی که به او ناهار دادم تا قانعش کنم که برود به تراکتور‌سازی. ناسلامتی ما خودمان ترک هستیم. خودم تراکتور‌ را به امیر پیشنهاد کردم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)