دیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه چک‌های مدت دار اسپانسر را بین بازیکنان تقسیم کرده تا به طور میانگین 40 درصد از قرارداد مالی آنها پرداخت شود، گفت: با رویانیان برای انتقال ساموئل به توافق اولیه رسیده‌ایم و بیشتر تمایل داریم که این بازیکن را با یکی از مهاجمان اصلی پرسپولیس معاوضه کنیم.

علی فتح الله زاده در خصوص نحوه حل مشکلات مالی بازیکنان استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از طریق برخی رسانه‌ها مطلع شدم  که دو یا سه بازیکن تیم درخصوص مشکلات مالی تیم صحبت‌هایی را انجام داده‌اند بنابراین به قلعه نویی گفتم به بازیکنان بگوید که برای صحبت در این خصوص و حل مشکلات به دفتر من بیایند.

وی در همین خصوص افزود: من بازیکنان را به دفترم دعوت کردم و صحبت‌هایی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه برخی بازیکنان خودسرانه به نشانه اعتراض به دفترم آمده‌اند مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد. پس از آنکه بازیکنان به دفترم آمدند چک‌های مدت‌دار اسپانسر را بین بازیکنان در دسته‌های سه نفری تقسیم کردم تا بدین شکل به طور میانگین 40 درصد از قرارداد مالی بازیکنان پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: البته این چک‌ها مانند مسکن است و حداکثر تا یک ماه آینده دردها را تسکین می‌دهد، بنابراین وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع‌تر باید به 50 درصد تعهد مالی خود در فصل جاری عمل کند چون من به تعهدات مالی این فصل عمل کرده‌ام.

“من نیز به خوبی می دانم که بازیکنان تیم شرایط سختی را تجربه می‌کنند”، فتح الله زاده با بیان این جمله خاطرنشان کرد: هفته گذشته با تلاش نجف نژاد و سایر اعضای هیات مدیره باشگاه با دو وزیر دیدارهای خوبی را انجام داده‌ایم و در حال حاضر نیز در حال پیگیری موضوع هستیم تا مشکلات به حداقل برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که “اگر شما به تعهدات مالی خود عمل کرده‌اید پس چرا بازیکنان پولی دریافت نکرده‌اند؟”، اظهار داشت: وظیفه من تامین 50 درصد از هزینه‌های باشگاه بود که با تامین آن از طریق اسپانسرهای مختلف وظیفه‌ام را انجام داده‌ام، ضمن اینکه ما همه پول قرارداد بازیکنان را که نباید به صورت یکجا پرداخت کنیم!

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در همین خصوص افزود: به نظر من وقتش رسیده که وزارت ورزش به مصوبه مجلس در خصوص بودجه دوباشگاه پرسپولیس و استقلال عمل کند تا مشکلات ما مرتفع شده و تیم به بحران نرود. من نمی‌دانم که نمایندگان مجلس به چه چیزی اعتراض می‌کنند. اکثر باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر همه بودجه خود را از دولت می‌گیرند اما ما نصف آن را می‌گیریم آن هم با مجوز خود این دوستان.

وی در پاسخ به این پرسش که “آیا در نیم فصل  جی لوید ساموئل با محمد غلامی از تیم سپاهان معاوضه خواهد شد؟”، گفت: نه تنها سپاهان بلکه چند باشگاه لیگ برتری و یک تیم عربی نیز خواهان به خدمت گرفتن ساموئل هستند. در حال حاضر کادر فنی و ما به ساموئل اعتقاد زیادی داریم، تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم ساموئل را حفظ کنیم چون او بازیکنی با رفتار حرفه‌ای و درون زمین خیلی تاثیرگذار است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که رویانیان اعلام کرده برای جذب ساموئل به توافقاتی با مسئولان باشگاه استقلال دست پیدا کرده است، گفت: من با رویانیان در این خصوص مذاکره کرده و به توافق اولیه نیز رسیده‌ایم. قرار است برای انجام مذاکرات و توافق نهایی در هفته جاری نشست دیگری نیز داشته باشیم. البته باید با ساموئل نیز صحبت کرده و نظر وی را نیز جویا شوم چون او یک بازیکن بزرگ و حرفه‌ای است.

“در شرایط فعلی تمایل ما بیشتر این است که ساموئل را با یکی از مهاجمان اصلی تیم پرسپولیس معاوضه کنیم.”، فتح الله زاده با تاکید بر این موضوع افزود: درحال حاضر ما نیاز به یک مهاجم داریم و اولویت اول‌مان نیز یک مهاجم خوب خارجی است بنابراین درحال مذاکره با چند گزینه خارجی خوب نیز هستیم و اگر نتوانیم با این گزینه‌ها به توافق برسیم آنگاه به دنبال جذب مهاجمی ایرانی خواهیم بود.

وی در خصوص انتقال حمودی به بوندس‌لیگای آلمان نیز تاکید کرد: کار حمودی را به طور جدی پیگیری می‌کنم و به احتمال 80 درصد در نیم فصل او را به تیم هانوفر منتقل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها در مورد انتقال خسرو حیدری در نیم فصل مطرح شده است، گفت: خسرو حیدری پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر پیشنهادی جدی از سوی یک باشگاه ترکیه‌ای داشت اما در حال حاضر صحبت‌هایی که در خصوص انتقال وی در نیم فصل مطرح می‌شود صحت ندارد و این بازیکن در استقلال می‌ماند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)