پرسپولیس نیوز: روابط عمومی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای در خصوص صحبت‌های مهدی تاج و مسائل مربوط به دستمزد کارلوس کی‌روش، توضیحاتی ارائه داد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برخی برداشت‌های نادرست از اظهارات مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص هزینه‌های تیم ملی و کمک وزارت ورزش و جوانان در تأمین بخشی از هزینه‌ها روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به اطلاع می رساند که در اظهارات روز گذشته ریاست فدراسیون فوتبال به هزینه‌های مورد نیاز جهت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران به منظور حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اشاره شد که این هزینه‌ها در حدود مبلغ ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود. همچنین اعلام شد با قول مساعد مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان و دولت، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار از این هزینه‌ها تأمین خواهد شد. با این وجود در اظهارات ریاست فدراسیون هیچ گونه اشاره‌ای به مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی و یا اعضای کادر فنی نشده است. بر این اساس انتشار اخباری پیرامون دستمزد ۲٫۵ میلیون دلاری آقای کارلوس کی‌روش صرفاً حاصل برداشت نادرست از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)