مدیربرنامه های اوسال: هنوز مطمئن نیستیم که او بیمار است

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر برنامه های هروه اوسال گفت: درست است که فدراسیون پزشکی- ورزشی حاضر به نشان دادن آزمایش اوسال حتی به باشگاه پرسپولیس هم نشد اما من اطمینان دارم این بازیکن ایدز ندارد.

وقتی فدراسیون پزشکی- ورزشی حاضر به انتشار برگه آزمایش هروه اوسال نشد این شبهه ایجاد شد که او مبتلا به ایدز  است نه هپاتیت. در همین راستا روزبه قدیمی مدیر برنامه های اوسال با بیان اینکه او ایدز نداشته، گفت: درست است که فدراسیون پزشکی- ورزشی حاضر به نشان دادن آزمایش اوسال حتی به باشگاه پرسپولیس هم نشد اما من اطمینان دارم این بازیکن ایدز ندارد.

 

من آزمایشهایی که او در بلژیک داده بود را دیدم و می‌دانستم هپاتیت B دارد. وی ادامه داد: طبق قوانین فیفا بازیکنی که هپاتیت B‌ داشته باشد مشکلی برای بازی کردن ندارد اما فدراسیون فوتبال دست روی این موضوع گذاشت و مجوز حضور اوسال در پرسپولیس را صادر نکرد.

 

 

قدیمی با اشاره به اینکه پرسپولیسیها می‌خواستند اوسال را حفظ کنند، افزود: مسئولان پرسپولیس تأکید زیادی داشتند که اوسال را نگه دارند. بعد از اینکه مشخص شد او هپاتیت B دارد آنها به فدراسیون گفتند به همه بازیکنان واکسن می‌زنند تا آنها هپاتیت نگیرند اما فدراسیون با این درخواست مخالفت کرد. پرسپولیسیها هر کاری از دستشان برآمد برای نگه داشتن اوسال انجام دادند اما فدراسیون زیر بار نرفت.

وی گفت: اوسال باید 30 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهد. او مجبور است این پول را پرداخت کند زیرا اوسال برای پیوستن به تیم آینده‌اش باید از فدراسیون فوتبال ایران ITC بگیرد. تا وقتی هم که تسویه حساب انجام نشود ITC اوسال صادر نخواهد شد.

قدیمی با اعلام این خبر که اوسال به یک تیم ترکیه‌ای می‌رود،‌ افزود: اوسال با یک تیم از لیگ دسته اول ترکیه به توافق رسیده و بعد از گرفتن رضایتنامه بین‌المللی‌اش با این تیم قرارداد می‌بندد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)