پرسپولیس نیوز : رئیس کانون هواداران باشگاه با دعوت از هواداران برای حضور پرشور در بازی برابر راه آهن خواست تیم محبوبشان را در رسیدن به صدر جدول یاری رسانند.

حسین فریدونی رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با پرسپولیس نیوز در این زمینه افزود: این بازی برای ما یک بازی بسیار حساس و مهم است و با برد در این بازی می توانیم به صدر جدول راه پیدا کرده و حاشیه های موجود را فراموش کنیم.

وی افزود: از هواداران پرسپولیس به خصوص هواداران ساکن شرق تهران می خواهیم از این فرصت  و برگزاری بازی در ورزشگاه تختی استفاده کرده و ورزشگاه را با حضور پرشور خود مملو از جمعیت کنند.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس در پایان گفت: درست است که گفته می شود زمین چمن ورزشگاه تختی هموار نیست و مشکلاتی دارد اما ما ناهمواری زمین را با تشویق ها و همدلی خود هموار می کنیم تا به صدر جدول برسیم.

 

همچنین کانون مشوقین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در فراخوانی از هواداران پرشمار پرسپولیس دعوت به عمل آورد تا فردا با حضور در مجموعه ورزشی تختی، با حمایت از سرخپوشان، تیم محبوب خود را به سوی صدرنشینی لیگ برتر هدایت کنند.

در این فراخوان که در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار گرفت آمده است: برگزاری بازی در مجموعه ورزشی تختی فرصتی برای هواداران پرسپولیس ساکن در شرق تهران است تا در آستانه دستیابی سرخپوشان به عنوان صدرنشینی رقابت‌های لیگ برتر، از بازیکنان و اعضای کادر فنی حمایت کنند.

هواداران هوشیار پرسپولیس در سال‌های اخیر صبوری بسیاری به خرج دادند و در همه حال از تیم محبوب خود حمایت کردند و هر چند هنوز راهی طولانی تا پایان لیگ در پیش داریم اما نتیجه صبوری و بزرگواری هواداران کسب عنوان قهرمانی است که همه توان خود را صرف آن کرده‌ایم تا تحفه‌ای باشد تقدیم به هوادارانی که هیچگاه به خود تردید راه ندادند و مثل همیشه پایداری و سرفرازی پرسپولیس را رقم زدند.

فردا یکشنبه، فرصتی است برای اینکه خانواده بزرگ پرسپولیس یکبار دیگر همبستگی خود را به رخ بکشد و در سایه رعایت قانون و احترام به عوامل برگزاری مسابقه و حریف، حمایت همه جانبه خود را از سرخپوشان از دقیقه یک تا 90 اعلام کنند. پس قرار ما فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تهران.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)