آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه های فوتبال تبریز طبق عادت دیرینه هنگام قرار گرفتن در تنگنا رو به فرافکنی آورده اند و بحث تخلف قانونی استفاده از بازیکن محروم را به توهین های انجام شده در ورزشگاه کشانده و باشگاه پرسپولیس و رسانه های مطبوعش را متهم به حاشیه سازی کرده اند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، جعفری مدیر روابط عمومی شهرداری تبریز پس از اتفافات این بازی گفت: «باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری دیدار با شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) با ایجاد جو تنش و حاشیه سازی درصدد سرپوش گذاشتن به بازی و نتیجه ضعیفی است که مقابل شهرداری تبریز گرفته است.»

 

وی اظهار داشت: « پس از دیدار این دو تیم شاهد هجمه بسیار سنگین سایت‌ها و نشریات همسو با باشگاه پرسپولیس علیه هواداران و تماشاگران فهیم تبریزی بودیم که برخی از بازیکنان و مدیران این باشگاه با بزرگ‌نمایی برخی موارد سعی در جوسازی و توهین به تماشاگرانی داشتند که عنوان پرشورترین و بافرهنگ‌ترین تماشاگران را همواره یدک کشیده و نمونه بارز آن در دیدار تراکتورسازی و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز نمود پیدا کرد که با وجود واگذاری نتیجه دیدار به نفع سپاهان 120 هزار تماشاگر فوتبال تبریز با فرهنگ بالای خود با تشویق حریف، عنوان بهترین هواداران هفته را به نام خود ثبت کرده و فرهنگ بالای تبریز و آذربایجان را به رخ همگان کشیدند.»

مشخص نیست جو تاسف برانگیز ورزشگاه و توهین های صورت گرفته به تیم میهمان در جریان مسابقه با پرسپولیس چه ارتباطی با مسئله سه اخطاره بودن بازیکن این تیم و تخلف صورت گرفته دارد که مدیر روابط عمومی باشگاه شهرداری در این مقطع این مساله را مطرح کرده است. نکته جالب این جاست که طبق معمول باشگاه های دوم و سوم شهر تبریز هنگام مواجهه با انتقادات و سوالات اهالی فوتبال متوسل به باشگاه تراکتورسازی و اتفاقات مسابقات این تیم شده و این بار از جو خوب ورزشگاه هنگام مسابقه تراکتور و سپاهان سخن می گویند.

 

ابتدا باید پرسید اگر در یک مسابقه به دلایل مختلف تماشاگران تراکتورسازی به تیم میهمان خود سپاهان بی احترامی نکردند توجیهی بر این است که در تمامی مسابقات آتی تیم های شهر تبریز در ورزشگاه یادگار امام ناهنجاری صورت نخواهد گرفت؟! سوال دوم این است مسابقه تراکتورسازی برابر سپاهان چه ارتباطی با اتفاقات تاسف بار رخ داده روی سکوها و پس از بازی پرسپولیس و شهرداری دارد؟! مگر باشگاه شهرداری کانون هوادارن و مشوقین نداشته و مسئولیت کنترل 7 هزار تماشاگر خود را به تیم تراکتورسازی محول کرده است؟! تماشاگران پرسپولیس به چه جرمی باید در پایان بازی با شهرداری با 7 هزار تماشاگر شهرداری مواجه شده و مورد حمله قرار بگیرند؟

 

جعفری پس از عبور از بحث تماشاگران با اشاره به بحث سه اخطاره بودن سعید دقیقی گفت: «در روزهای گذشته شاهد مستند سازی از سوی برخی سایت‌های منتسب به باشگاه پرسپولیس هستیم که با استناد به خبر درج شده در برخی سایت‌ها را دلیلی بر 3 کارته بودن سعید دقیقی عنوان کرده و بر خواسته نادرست خود پافشاری می‌کنند. این بحث به هیچ وجه درست نیست چرا که اگر بر فرض خبرنگاری در یک یا دو سایت یا خبرگزاری به اشتباه نام بازیکنی را در لیست دریافت کنندگان کارت زرد ذکر کند دلیل درستی مطلب نیست چون ملاک عمل گزارشات ناظران سازمان لیگ وداوران مسابقات است نه خبر نادرست برخی سایت‌ها.»

 

همان طور که مدیر روابط عمومی شهرداری ذکر کرده ، پیش از این مدارک ، مستندات و دلایل محکم خود در قبال محرومیت بازیکن شهرداری را منتشر کرده ایم و سخن به تکرار نمی گوییم. تنها خدمت مدیر محترم عرض می نماییم اولا اشتباه یک یا دو سایت نبوده و حداقل 10 سایت آماری فوتبال کشور 6 اخطار دقیقی در طول فصل را ثبت کرده اند و ثانیا هیچ مستندسازی صورت نگرفته و تمامی تصاویر و خبرهای منتشر شده برداشته از سایت رسمی  خود باشگاه شهرداری بوده است ، اما یک سوال از مسئولان شهرداری تبریز داریم.

 

شما در 24 ساعت گذشته سه بار خبر بازی صنعت نفت را تغییر داده و سه روایت متفاوت از مسابقه شهرداری برابر صنعت نفت آبادان در سایت رسمی خود منتشر کرده اید.

 

ابتدا نوشته بودید دقیقی در این بازی کارت زرد گرفته. سپس خبر مربوطه را از دسترس خارج کرده و حذف کردید و در نهایت خبر حذف شده را به صورت دستکاری شده بازگرداندید و در متن آن نام دقیقی را از فهرست دریافت کنندگان کارت زرد حذف کردید. کاملا واضح و مبرهن دست به جعل خبر زده اید و مدارکش موجود است. شما که از محروم نبودن بازیکن خود مطمئن بودید چرا دستور جعل خبر دادید؟ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟

 

بازیکن محروم بازی داده اید ، گل آفساید زده اید، بازیکنان حریف را به باد ناسزا گرفته و تماشاگرانشان را کتک زده اید، صحبت از ضعف پرسپولیس و شانتاژ رسانه های پرسپولیس هم می کنید؟ کارنامه عملکرد شما و هوادارانتان آن قدر سیاه است که با صد جام آب کوثر هم سفید نمی شود، چه نیازی به سیاه نمایی و شانتاژ خبری دارد؟

 

 

* اخبار مرتبط

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)