چهارشنبه 21 اسفند (12:12)

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم بازيكنان سپاهان اخلاق و ادب ايراني را فراموش نكرده و به ديگران توهين نكنند.

مجيد فرخزادي اظهار داشت: روابط عمومي باشگاه پرسپوليس جواب محكمي به حرف‌هاي محسن بنگر، مدافع سپاهان خواهد داد اما بنگر بداند جايي كه عقاب پر بريزد از پشه لاغري چه خيزد.
وي افزود: اميدوارم سپاهاني ها اخلاق و ادب ايراني را به خوبي درك كنند و به اين آقايان كه مدافعان تيم هاي خارجي شده اند و خاك وطن را فراموش كرده اند تذكر بدهند. آقاي بنگر مصاحبه كرده و گفته الشارجه در حد تيم هاي محلات ايران هم نبوده در حالي كه جوانان ما روز گذشته با نگاه ملي به ديدار الشارجه امارات رفتند.
فرخزادي تصريح كرد: من از هواداران پرسپوليسي كه در اصفهان هستند توقع دارم حرف هاي بنگر را ناديده بگيرند و امروز در ورزشگاه فولاد شهر حاضر شوند و سپاهان را تشويق كنند. سپاهان نماينده فوتبال ايران است و ما دوست داريم اين تيم كه پتانسيل بالايي دارد در ديدار مقابل الشباب امارات موفق و پيروز باشد.
وي درباره بازي ديروز عنوان كرد: وينگادا با تجربه خودش و با صلاحديد كادر فني حركت كرد. پرسپوليس اول هجومي بازي كرد و خوشبختانه به گل هم رسيد اما در نيمه دوم به اداره كردن بازي پرداخت.

عضو هيات مديره پرسپوليس يادآور شد: پيروزي برابر الشارجه 50 درصد متعلق به بازيكنان و 50 درصد متعلق به هواداران است كه روي سكوها از جان مايه گذاشتند. نتايج ما در ليگ آنها را كمي اذيت كرد اما سعي مي كنيم در آسيا جبران كنيم.
فرخزادي در خصوص مهاجمان پرسپوليس گفت: ديديد كه وقتي خليلي به داخل زمين آمد استاديوم منفجر شد و در دقايق كمي در زمين قدرت خود را نشان داد. اميدوارم او در بازي هاي آينده گلزني كند اما از توره انتظار بيشتري داريم تا بتواند با پتانسيل خود بيشتر به پرسپوليس كمك كند.
وي در خصوص برخورد ناشايست با خبرنگاران در انتهاي بازي گفت: من از تمام آنها عذر خواهي مي كنم. در پايان بازي شرايطي شد كه متاسفانه نتوانستند به كار خود به خوبي بپردازند. اميدوارم در آينده اين مشكل رفع شود. در خبرنگاران كمك زيادي به ما كردنده اند.
فرخزادي ضمن تقدير از وينگادا عنوان كرد: وينگاد بسيار حرفه اي عمل كرد و با برنامه توانست بازي را به خوبي به نفع پرسپوليس رقم بزند. من به نوبه خودم از وي تشكر مي‌كنم و اميدوارم در بازي هاي آينده موفق باشد.
وي افزود: جا دارد از داريوش مصطفوي نيز تقدير شود. بخشي از موفقيت پرسپوليس متعلق به او است. مصطفوي در باشگاه پرسپوليس زحمات زيادي كشيد.
فرخزادي تاكيد كرد: حضور سعيدلو و علي آبادي؛ معاونان رئيس جمهوري در رختكن ما را خوشحال كرد. آنها نشان دادند كه مردمي هستند و قلبشان براي فوتبال و موفقيت ورزش ايران مي‌پتيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)