پنجشنبه 19 دی(17:03) 

مرجع خبری پرسپولیس: فرخزادي: هيئت مديره پرسپوليس از پيرواني حمايت مي‌كند

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تهران گفت: با توجه به تصميمات هيئت مديره با قدرت از پيرواني حمايت مي‌كنيم

مجيد فرخزادي اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي را با انصاري فرد، مديرعامل جديد باشگاه برگزار كرديم. درباره مسايل ريز و درشت بحث و تبادل نظر شد تا هرچه سريعتر به راهكارهايي برسيم و پرسپوليس به روزهاي آفتابي خود نزديكتر شود.
وي افزود: مسايل مختلفي را مرور كرديم و در آينده با پيگيري‌هاي آن سعي مي‌كنيم نقاط ضعف را برطرف كنيم، تا حركت رو به جلو داشته باشيم و بازيكنان نيز فقط به فكر موفقيت تيم پرسپوليس باشند.
فرخزادي ادامه داد: انصاري فرد جزئي از باشگاه پرسپوليس بوده و در دو مرحله ليگ قهرمانان آسيا براي ايران به همراه اين باشگاه افتخار آفريني كرده است. اميدوارم اين بار هم عاملي باشد تا مشكلات پرسپوليس هرچه سريعتر حل شود. ما مطمئن هستيم با توجه به تعامل به وجود آمده اينطور خواهد شد.
عضو هيئت مديره پرسپوليس در خصوص كادر فني پرسپوليس گفت:

 

 با توجه به تصميمات هيئت مديره و زحمات افشين پيرواني با قدرت از او حمايت مي‌كنيم و مطمئن هستيم پيرواني مي‌تواند با دوري از حواشي موفقيت را دوباره براي تيم پرسپوليس رقم بزند.
وي افزود: به هيچ عنوان با هيچ كدام از مربيان مذاكره‌اي نداشتيم و اين مسئله يك حاشيه جديد براي پرسپوليس است. اگر قرار باشد تصميمي بگيريم حتماً آن را به اطلاع عموم خواهيم رساند. از تمام مطبوعات هم خواهش مي‌كنيم كه اجازه دهند سرمربي تيم پرسپوليس با توجه به نگاه مثبت هيئت مديره هرچه سريعتر تيم را به شرايط آرماني برساند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)