جمعه 21 فروردین(13:45) 

مرجع خبری پرسپولیس: عضو هيات مديره پرسپوليس نتايج ضعيف اين تيم در ليگ برتر را تغييرات متعدد در اين باشگاه عنوان کرد.

مجيد فرخزادي پيرامون پيروزي پرسپوليس مقابل الغرافه گفت: بازيکنان ما به خوبي توانستند با يک بازي منطقي حريف خود را از پيش رو بردارند. خوشحالم که پرسپوليس متفاوتي در جام آسيا مي بينيم. من از اين که پرسپوليس توانست ناکامي نمايندگان ايران را در جام آسيا جبران کرده و اداي دين کوچکي به هواداران کند، خوشحالم.

عضو هيات مديره پرسپوليس تصريح کرد: هدف ما در آسيا ابتدا رفتن به مرحله بعد است که خوشبختانه با اين پيروزي خيز بلندي برداشتيم و سعي مي کنيم گام به گام در ادامه صعود کرده تا به قهرماني برسيم.

فرخزادي در خصوص نتايج ضعيف پرسپوليس در ليگ برتر گفت:

انگيزه در جام هاي مختلف، متفاوت است. ليگ آسيا به دليل جامعيتي که دارد انگيزه بالاتري دارد به همين دليل در ليگ نتوانستيم به هدف برسيم.

وي دليل عمده نوسانات ليگ را تعويض مربي دانست و خاطرنشان کرد: تغييرات متعدد در پرسپوليس و به خصوص در پست سرمربيگري و به تبع تغيير ترکيب باعث نوسانات و نتايج ضعيف شده است. اميدوارم با تلاش بازيکنان بتوانيم در بازي هاي باقي مانده ليگ پيروز شويم و حداقل سهميه آسيا را کسب کنيم با اين حال فکر مي کنم بازيکنان تمام تلاش خود را انجام مي دهند.

فرخزادي گفت: هدف ما براي کسب سهميه و موفقيت جام حذفي هم است. ما سعي داريم با حضوري پر قدرت در حذفي بتوانيم ضمن قهرماني سهميه آسيا را کسب کنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)