پرسپولیس برنده داربی می شود

مرجع خبری پرسپولیسمجيد فرخزادي، مشاور رييس سازمان تربيت بدني مدعي است سعيدلو از عملكرد علي فتح‌ا…زاده و حبيب كاشاني در باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس راضي است و در آرامش كامل اعضاي هيات مديره سرخابي‌ها را انتخاب مي‌كند.

 

عضو سابق هيات مديره پرسپوليس اميدوار است قرمزها با علي دايي در داربي پيروز شوند و در جدول به جايگاه واقعي خود برسند. البته فرخزادي بعد از بيان اين جمله مدعي مي‌شود شوخي كرده است.

 

چه خبر از سازمان تربيت بدني؟

خبر خاصي نيست. من همچنان کارها را در حوزه مشاوره به سعيدلو انجام مي‌دهم و از اين بابت خوشحالم.

 

در زمينه کاري هم ارتباط خوبي با سعيدلو داريد؟

راجع به پرسپوليس هفته گذشته دو جلسه مفصل با سعيدلو داشتم و ديروز هم با اصرار خود رييس سازمان در اردوي تيم ملي حاضر شدم. برنامه‌ها‌ هم خوب پيش مي‌رود و وضعيت استقلال و پرسپوليس هم ان‌شاا… طوري است که روزهاي خوب مديريتي آنها به زودي به وقوع مي پيوندد.

 

منظورتان وضعيت هيات مديره اين 2 باشگاه است؟

بالاخره بايد وضعيت دو باشگاه مشخص شود. انشاا… که بتوانند نتايج قابل قبولي هم بگيرند و هواداران از هر دو جهت خوشحال باشند.

 

سازمان ليگ هم در اين مورد اولتيماتوم داده است. بالاخره هيات مديره سرخابي‌ها چه زماني مشخص مي‌شود؟

ليست افراد را از کانال‌هاي مختلف داده‌اند و سعيدلو به نکته‌اي که تاکيد دارد اين است که مبادي گرفتن اطلاعات محدود نيست يعني هم ورزشکاران، پيشکسوتان، خبرنگاران و افراد عادي مي‌بينند و نظر مي‌دهند. افراد مختلفي مطرح شدند. تعدادي تقريبا براساس اولويت‌ها‌ انتخاب شدند و آنها نيز بايد اهم و في الاهم شوند و افرادي را انتخاب کنيم که خدمت کنند. اولويت سعيدلو اين است که حس وحدت و همگرايي در اعضاي هيات مديره باشد.

 

اعضاي هيات مديره چه زماني قطعا نهايي مي‌شوند؟

فکر مي‌کنم زمان دوري نيست. آن چيزي که مربوط به پرسپوليس است بيش از 50 درصد قطعي شده است و براي استقلال هم کارها دارد انجام مي‌شود تا ان‌شاا… ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد.

 

پس در بحث هيات مديره، پرسپوليس از استقلال جلو است؟

کارهاي استقلال هم در حال انجام است. فکر مي‌کنم اعضاي هيات مديره دو باشگاه با هم اعلام شود ولي ممکن است يک مقداري تاخير داشته باشد. آن ديگر براساس صلاحديد سازمان تربيت بدني است.

 

چرا اينقدر در اعلام اعضاي هيات مديره سرخابي، سازمان طفره مي‌رود؟

طفره نمي‌رويم. من که از نزديک در جريان هستم فکرمي‌کنم رييس سازمان بهترين تصميم را گرفته است. وقتي اعلام شود هواداران متوجه خواهند شد که سعيدلو چه خدمتي به هواداران و اين دو تيم مردمي کرده است.

 

ترکيب هيات مديره 2 باشگاه چند نفره است؟

آن چيزي که تا حالا مي شود روي آن حساب کرد، 5 نفره هستند.

 

کاشاني و فتح‌ا…زاده هم جزو اعضا هستند؟

مي‌توانند باشند. هم فتح‌ا…زاده براي استقلال زحمت کشيده و هم کاشاني براي پرسپوليس.

 

پس احتمالا مي‌توانند به عنوان مديرعامل هم معرفي شوند؟

آن چيزي که سعيدلو مکرر گفته اين است که بعد از انتخاب اعضاي هيات مديره هيچ توصيه اي در انتخاب مديرعامل ندارد و مطابق قانون اعضاي هيات مديره وقتي فردي را انتخاب مي‌کنند، بايد به رييس مجمع اعلام شود تا حکم بزند. فقط در اين حد در جريان انتخاب مديرعامل قرار مي‌گيرد، البته مديرعامل مي تواند عضو هيات مديره باشد يا نباشد.

 

کلا روند استقلال و پرسپوليس را در ليگ چطور ديده‌ايد؟

استقلال خوب کار کرده و نتيجه گرفته است. پرسپوليس علي دايي يک پرسپوليس رويايي است منتها توقعي که مردم از دايي دارند به خاطر اين که در طول بازيگري با گل‌هاي زيبا آنها را شاد کرده، توقعات بالايي است. در چند بازي مشکلاتي پيش آمد که متاسفانه پرسپوليس نتوانست امتياز بازي را مال خود کند. فکر مي‌کنم دايي اين شهامت و عرضه را دارد پرسپوليس را به تيم هجومي که مردم دوست دارند، تبديل کند. البته در بعضي پست‌ها دست او بسته است و ان‌شاا… با تمهيداتي که دارد پرسپوليس قطعا مي‌تواند روند پيروزي‌هاي خود را ادامه دهد و البته در داخل پرانتز استقلال را هم شکست دهد.

 

سازمان از 2 تيم راضي است؟

اولويت اول اين است که يک آرامش فرهنگي در هواداران و تيم‌ها‌ ايجاد شود که زمان بر است. بايد همه از بازيکنان، مطبوعات و هواداران گرفته تا مردم کمک کنند. فوتبال خانواده بزرگي است اگر نغمه‌ها‌ي اختلاف از اردوگاه فوتبال بيرون بيايد قطعا اولين آسيب را اين مجموعه مي‌خورد. مديران، بازيکنان و مطبوعات بايد دست به دست هم دهند تا فضا تلطيف شود. اين فضا باعث مي‌شود اشتياق تماشاگر براي آمدن به ورزشگاه بيشتر شود و همين مساله باعث مي‌شود بازي‌ها‌ زيباتر شود.

 

جواب ما را نداديد. بالاخره از وضعيت سرخابي‌ها‌ راضي هستيد يا نه؟

با سعيدلو هم که صحبت مي کردم از وضعيت کلي دو تيم راضي بود. پرسپوليس و استقلال هميشه حاشيه دارند. استقلال هم خوب کارش را انجام مي‌دهد. فکر مي‌کنم بايد از دايي حمايت بيشتري کنيم تا آن چيزي که مد نظر دارد بتواند نتيجه‌گيري کند.

 

در تبريز به دايي، باقري و حتي کاشاني توهين‌ها‌ي زيادي شد. واکنش سازمان چيست؟

از اول هم گفتم شعله‌اي که بعضي‌ها‌ مي‌خواهند از آن استفاده کنند را بايد خاموش کنيم. آنها نه دوستدار مردم آذربايجان هستند و نه فوتبال. مردم غيور آذربايجان هميشه غيرت خود را به ميهن، اسلام و بزرگان خود عشق ورزيدن به آنها ثابت کردند. کريم باقري گنجينه مفاخر آذربايجان است. باقري اسطوره فوتبال ايران و حتي کشورهاي ديگر است و افتادگي و مردمي بودن خود را حفظ کرده است. يک عده از سادگي تماشاگران استفاده کردند و آن شعارها را دادند. هواداران فهيم تبريزي در اولين بازي که دارند مشکل پيش آمده را خودشان برطرف و از همه عزيزان باقري و دايي عذرخواهي کنند و اجازه ندهند تا افرادي با نام دفاع از تيم‌ها‌ به اهالي فوتبال توهين کنند.

 

داربي هم نزديک است. پيش‌بيني شما چيست؟

برنده داربي که پرسپوليس است البته شوخي مي ?کنم. اولويت اول ما بازي زيبا و تماشاگر پسند است. هرتيمي که بر حاشيه‌ها‌ غلبه کند و به فکر مبارزه سالم باشد قطعا برنده است. اميدوارم شاهد بازي خوب و زيبا با حضور تماشاگران باشيم. هرتيمي که خوب بازي کند نتيجه مال اوست اما در عين حال تعلقات قلبي را هم نبايد فراموش کرد.

 

تعلقات قلبي شما دوست دارد پرسپوليس برنده شود؟

حالا ديگر ما همه را دوست داريم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)