مرجع خبری پرسپولیس(16:28) / دوشنبه 16 دی 

مجید فرخزادی : هیئت مدیره موافق استعفای مصطفوی نبود / انصاریفرد فقط مدیرعامل است

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران این باشگاه با استعفا و کناره گیری داریوش مصطفوی از سمت مدیر عاملی پرسپولیس موافق نبودند.

مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از موافقت با استعفای داریوش مصطفوی و انتخاب عباس انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به استعفای کتبی آقای مصطفوی که به هیئت مدیره باشگاه و ریاست محترم سازمان تربیت بدنی ارائه شده بود، در جلسه امروزهیئت مدیره پیرامون قبول یا رد استعفای ایشان مذاکره کردیم.

فرخزادی افزود: در شرایطی که اعضا تاکید داشتند آقای مصطفوی کماکان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهد ایشان خواسته ما را نپذیرفتند و در نهایت ناچار شدیم با کناره گیری آقای مصطفوی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس موافقت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیرامون انتخاب جانشین داریوش مصطفوی بوده است افزود:

 پس از صرف نهار و نماز در خصوص انتخاب جانشین آقای مصطفوی به بحث و گفتگو نشستیم که در نهایت آقای عباس انصاریفرد به این مهم انتخاب شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پیش از انتخاب انصاریفرد به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با وی مذاکرات لازم صورت گرفته بود خاطرنشان کرد: آقای مصطفوی از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس به صورت کتبی استعفا کرده بودند و ما ناچار بودیم گزینه دیگری را به جای ایشان انتخاب کنیم. در این خصوص عباس انصاریفرد برگزیده شد که دارای سوابق مدیریتی در باشگاه پرسپولیس است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: در دو بازی گذشته نسبت به آقای مصطفوی از سوی هواداران کم لطفی شده بود. آنها باید درک کنند که ایشان زحمات زیادی برای باشگاه کشیده اند. امیدوارم نام مصطفوی برای باشگاه پرسپولیس ماندگار بماند و هواداران ما را کمک کنند بر اساس سیاست های باشگاه عمل کنیم.

وی در خصوص وجود اختلاف سلیقه در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: آقای مصطفوی از من بزرگتر است و برای او احترام ویژه ای قائل هستم اما اعتقاد دارم زمانی که من به عنوان عضو هیئت مدیره رای می دهم باید نسبت به آن پاسخگو باشم. اینکه در آرای مختلف اعضای هیئت مدیره با هم اختلاف نظردارند به معنی دشمنی آنها نیست بلکه تنها اختلاف نظر در امور اجرایی باشگاه است و هیچ اختلاف نظر شخصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مصطفوی برای پرسپولیس زحمت کشیده و باید زحماتش دیده شود خاطرنشان کرد: آقای انصاریفرد تنها به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است و برای حضورایشان در هیئت مدیره و یا کنار گذاشتن آقای مصطفوی از جمع مدیران باشگاه باید سیاست سازمان تربیت بدنی که ریاست مجمع باشگاه را بر عهده دارد تصمیم بگیرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)