دوشنبه 14 اردیبهشت(13:09) 

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فردي که مرا تهديد به مرگ کرد وابسته به يکي از آقايان است نه ليدر باشگاه !
   

محمود خوردبين ضمن بيان مطلب فوق گفت: سرتمرين بوديم که يکي از افراد وابسته به آقايان آمد و با داد و بيداد گفت که اگر پيرواني امروز به تمرين نيايد، اينجا را به آتش خواهد کشيد. نمي دانم چرا اين اتفاق افتاد اما با الفاظ بدي مرا خطاب قرار داد و وقتي پليس وارد معرکه شد آن فرد رفته بود اما من او را مي شناسم ولي فعلا نمي گويم آن وابسته به چه کسي است. از او شکايت کرده ام و به هيچ وجه کوتاه نمي آيم.

 

سرپرست پرسپوليس تصريح کرد: ما تمرينات خوبي انجام داديم و اميدوارم اين مسائل در آستانه يک بازي سرنوشت ساز به تيم ضربه نزند. فکر مي کنم مشکلي براي شکست الشارجه نخواهيم داشت.

 
 وي خاطرنشان کرد: شکست پرسپوليس مقابل الغرافه تنها يک اتفاق بود اما مطمئن باشيد که اين اتفاق ديگر تکرار نمي شود و با شکست حريف اماراتي با اقتدار صعود خود را مسجل مي کنيم.

سرپرست پرسپوليس در رابطه با برکناري پيرواني افزود: من در جريان اين مساله نيستم و اصلا به من ربطي ندارد که چرا اين تغييرات صورت گرفته، اميدوارم تمام امور به صلاح باشگاه باشد.
خوردبين در مورد جذب بازيکنان جديد گفت: اين مساله با من مطرح و مشورت شده است. بازيکناني که جذب مي شوند با نظر جمعي است و اميدوارم بتوانيم تيم خوبي براي فصل بعد ببنديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)