محمد نوري با گل حساسي كه امروز وارد دروازه ذوب‌آهن كرد به موثرترين بازيكن پرسپوليس در جام حذفي و فرشته نجات اين تيم تبديل شد.

گل ؛ نوري در بازي مرحله قبل مقابل نفت تهران نيز بعد از اين‌كه سرخپوشان با گل امين منوچهري از حريف عقب افتادند با يك فرار از عمق دفاع نفت گل تساوي تيمش را به ثمر رساند و در نيمه دوم با ضربه سر روي ساتر غلامرضا رضايي (دقيقا مشابه گل به ذوب‌آهن) گل برتري پرسپوليس را به ثمر رساند.

در ميان گلزن‌هاي پرسپوليس در جام حذفي، كريم انصاري‌فر و هادي نوروزي هم با سه گل آماري مساوي با محمد نوري دارند اما ارزش گلهاي نوري به مراتب از دو بازيكن ديگر بالاتر است. انصاري‌فرد هر سه گل خود را در جريان برد 6-0 مقابل ملوان به ثمر رسانده و نوروزي هم دو گل به ملوان زده و گل سومش آخرين گل پرسپوليس در برد 4-1 مقابل نفت بوده است.

اما نوري و گلهاي حساسش را بايد نقش اول تيم پرسپوليس در جريان عبور از نفت و ذوب‌آهن دانست. اتفاقا ظهور اين هافبك گلزن و خوش‌تكنيك در سطح اول فوتبال ايران از تيم سپاهان و شهر اصفهان آغاز شد. همين شهري كه امروز شاهد يكي از مهم‌ترين گلهاي عمر محمد نوري بود.
نوري در ليگ برتر نيز با ثبت 4 گل براي پرسپوليس گلزن‌ترين هافبك اين تيم و به همراه هادي نوروزي دومين گلزن بعد از كريم انصاري‌فرد 6گله محسوب مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)