پرسپولیس نیوز: بازیکنان نفت امروز هم منتظر تعیین تکلیف باشگاه نفت می‌مانند و در صورت به نتیجه نرسیدن تمهیداتی را در نظر خواهند گرفت.

در صورتی که طی امروز و فردا تکلیف تیم نفت تهران مشخص نشود و پول بازیکنان پرداخت نشود؛ بازیکنان این تیم وارد عمل شده و نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود واکنش نشان می‌دهند.

در همین خصوص شنیدیم بازیکنان تیم نفت در نظر دارند با تمرین نکردن اعتراض خود را به وضعیت نامشخص تیم نفت اعلام کنند.

قرار بود هفته قبل برخی بازیکنان تیم نفت پول گرفته و دریافتی خود را به بیش از ۲۰ درصد برسانند، ولی با توجه به مشکلاتی که برای مالک این تیم رخ داد، موضوع پرداخت‌ها باز هم عقب افتاد.

گویا امروز قرار است جلسه‌ای تشکیل شده و مطالبات بازیکنان نفت و وضعیت مالکیت این تیم مشخص شود. در صورتی که امروز هم در این خصوص به نتیجه نرسند، این احتمال وجود دارد که بازیکنان نفت خود دست به کار شده و با تصمیماتی خاص به سبک خودشان نسبت به وضعیت این تیم اعتراض کنند.

در همین خصوص بد نیست بدانید که فرصت یک ماهه به تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا در حال سپری شدن است و در صورتی که این تیم نتواند تعهدات خود را عملی کند، این احتمال وجود دارد که این تیم نفت از رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا حذف شده و سهمیه ایران بسوزد.

حتی شنیده شده جهانیان با علم به این موضوع که هنوز مالکیت تیم نفت قطعا به او تعلق ندارد و احتمال واگذاری به وی کم است؛ عمدا از پرداخت مطالبات سرباز می‌زند تا در صورت عدم واگذاری متضرر نشده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)