پرسپولیس نیوز: فرماندار جم گفت: همه ظرفیت های شهرستان و حتی شهرستان های همجوار برای برگزاری مطلوب و امن بازی تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس به کار گرفته شده و ان شاء الله مسابقه ای جذاب و خاطره انگیز را در جم شاهد باشیم.

محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  در شهرستان جم با تشریح اقدامات امنیتی و ترافیکی برای برگزاری این مسابقه اظهار داشت: طرح های امنیتی و ترافیکی ویژه ای برای برقراری  نظم و امنیت شهرستان تهیه شده و با توجه به حضور هواداران از سایر استان های همجوار، پست های ایست و بازرسی موقت در ورودی و خروجی شهر جم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه نواقص امنیتی ورزشگاه با همکاری شرکت پالایش گاز فجر، مجتمع مسکونی پارس جم و شهرداری جم رفع شده است افزود: پایش تصویری ورزشگاه و محیط پیرامونی برای برقراری نظم و امنیت در حال انجام است و طرح ترافیکی ویژه ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور در دستور کار قرار گرفته است. تدابیر و تشریفات ویژه ای هم برای سفر تیم پرسپولیس از عسلویه به جم انجام شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان اینکه بیمارستان های جم و کنگان در آمادگی لازم هستند اظهار داشت:۴ دستگاه آمبولانس برای استقرار در ورزشگاه مهیا شده و اکیپ های هلال احمر نیز در ورزشگاه مستقر می شود.

محمد حسینی از تامین تلویزیون بزرگ در بیرون از ورزشگاه و پارک چگاسه با همکاری شهرداری جم خبر داد و گفت: هماهنگی لازم برای اسکان هواداران میهمان با ستاد نماز جمعه و آموزش و پرورش انجام شده تا هواداران حضور بدون دغدغه ای در شهرستان جم داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۸ هکتار پارکینگ رو باز در اطراف ورزشگاه برای پارک خودروها در نظر گرفته شده و انتظار داریم شهروندان جم از تردد غیر ضروری در اطراف ورزشگاه در روز بازی خودداری کنند.

حسینی با بیان اینکه آب آشامیدنی بهداشتی با همکاری ادارات آب شهرستان و بوفه ها و فروشگاه ها تامین می شود یادآور شد: آتش نشانی های جم در اماده باش قرار دارند و ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی در ورزشگاه مستقر خواهد شد.

فرماندار جم از ترمیم و بهسازی چمن ورزشگاه با همکاری شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و گفت: جایگاه وی آی پی و سی آی پی ورزشگاه نیز مرمت و توسعه یافته و ژنراتور اظطراری برای تامین برق در مواقع ضروری راه اندازی شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی بابت برگزاری امن و مطلوب این مسابقه وجود ندارد افزود: تمام تدابیر لازم اتخاذ شده و انتظار داریم با همکاری مردم و هواداران تیم پارس جنوبی جم شاهد رقابتی جذاب در فضایی آرام و پرنشاط داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)