سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید، به تفاوت چند پله‌ای تیمش با پرسپولیس اعتقادی ندارد و پرسپولیس به نظرش همیشه پرسپولیس است.

حسین فرکی ، افزود : به هر حال بازی مقابل پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت خاص خودش را دارد که آن هم به دلیل سابقه و موقعیتی است که این دو تیم در فوتبال کشور دارند. ما برای حضور در این رقابت، آمادگی کامل داریم و شرایط تیم‌مان نیز خوب است ولی به هر حال پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوب و هواداران بسیاری بهره می‌برد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه‌داد: به اعتقاد من جایگاه فعلی پرسپولیس، جایگاه واقعی این تیم نیست؛ چرا که در این مجموعه بازیکنان بزرگ تیم‌ ملی حضور دارند و به جرات می‌توان گفت، پرسپولیس، به نوعی تیم‌ ملی است ولی با چنین شرایطی برای این دیدار آماده هستیم. برای این دیدار تمرینات بسیار خوبی داشته‌ و اکنون تنها نگرانی ما بحث مصدومیت‌هاست که به خاطر فشردگی مسابقات، زمان کافی را برای بازسازی بدن بازیکنان‌مان در اختیار نداریم. به هر حال تیم ما بر خلاف تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی، از نظر نیرو مشکلاتی را دارد؛ هر چند که بازیکنان خوبی داریم که در جایگزینی بسیار خوب جواب داده‌اند و من از این بابت خوشحال هستم.

 

وی با اشاره به این‌که در دو، سه هفته اخیر محرومان و مصدومان زیادی داشته‌ است، عنوان‌ کرد: امیدوارم این موضوع به تیم ما لطمه نزند و بتوانیم بازی با پرسپولیس را با یک نتیجه خوب تمام کنیم. جماعتی، والی و افشین مصدوم‌های تیم هستند که وضعیت جماعتی نسبت به قبل بهتر شده است و روز گذشته با تیم تمرین کرد. متاسفانه پای افشین هم در تمرین روز گذشته دچار مشکل شد که ام‌آرآی گرفته است و منتظر نظر پزشک او هستیم.

 

سرمربی فوتبال فولادخوزستان در ادامه با بیان این‌که جایگاه فعلی پرسپولیس و فولادی تاثیری در بازی ندارد، اظهارکرد: به تفاوت جایگاه‌ها نه تنها مقابل پرسپولیس که برابر سایر تیم‌های انتهای جدول هم اعتقادی ندارم و معتقدم بازی برابر چنین تیم‌هایی به مراتب سخت‌تر از مسابقه با استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی خواهد بود. در کل معتقدم تیم‌ها در لیگ امسال از نظر کیفیت بازیکنان فاصله کمی با یکدیگر دارند.

 

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد درصدد تداوم شکست‌ناپذیری خود هست، گفت: دوست داریم که این اتفاق بیفتد و اگر توانستیم، پرسپولیس را شکست دهیم و همین روند را ادامه دهیم. این رکورد انگیزه تیم و هواداران ما را بالا برده است. البته اولویت ما کسب سه امتیاز است و سپس، رکورد زدن و نباختن.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)