پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس و آقای لیگ برتر هفدهم برای دیدار با الجزیره امارات به صورت اختصاصی تمرین کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از جشن قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر هفدهم و برای دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و مدیر سابق تیم ملی فوتبال، در تمرین امروز پرسپولیس شرکت داشت و حضورش سوژه خبرنگاران و عکاسان شد. افشین پیروانی به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

* اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو که در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس با ایجاد حواشی حول محور خود خبرساز شده بود، در تمرین امروز پرسپولیس حضور نداشت و کار ترجمه هم بر عهده فرزاد حبیب‌الهی آنالیز پرسپولیس بود. البته نیک‌سیرت در پایان تمرین پرسپولیس خودش را به ورزشگاه کاظمی رساند.

* تمرین پرسپولیس ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه با کار بدنسازی آغاز شد و سپس بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند. بازیکنان حفظ توپ و کارهای تاکتیکی و ترکیبی را در دستور کار داشتند و فوتبال درون تیمی بخش بعدی تمرین بود.

* علی علیپور که هفته گذشته دچار مصدومیت شده بود، امروز هم به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* گادوین منشا، مهاجم خارجی تیم پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان غایب بود.

* حدود ۲۰۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کادرفنی و بازیکنان را تشویق کردند.

* سیدجلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس در حاشیه تمرین به دلیل بی‌دقتی بازیکنان جوان در ضربه به توپ بر سر آنها فریاد زد.

* در اواخر تمرین درگیری لفظی بین فرشاد احمدزاده و شایان مصلح رخ داد که با وساطت بازیکنان ختم به خیر شد.

* در یک صحنه شایان مصلح تکلی روی پای فرشاد احمدزاده رفت که این مسئله با ناراحتی احمد‌زاده همراه بود و این بازیکن پرخاش تندی به هم‌بازی خود کرد و در حالی که نزدیک بود کار به جاهای باریک کشیده شود با دخالت چند بازیکن این ماجرا فیصله پیدا کرد.

* محسن ربیع‌خواه که رباط صلیبی پاره کرده زیر نظر کادر پزشکی به درمان خود مشغول بود.

*‌ پدر حسین ماهینی بازیکن تیم پرسپولیس از حاضران در تمرین امروز بود.

دیدار رفت پرسپولیس مقابل الجزیره امارات روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در کشور امارات برگزار خواهد شد و دیدار برگشت آنها ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)