مرجع خبری پرسپولیس : این روزها که حضور علی دایی در تمرین پرسپولیس کمرنگ شده زلاتکو میاچ مربی کروات پرسپولیس عزمش را جزم کرده تا اشکالات سرخپوشان را برطرف کند.

 

در تمرین روز گذشته که علی دایی در آن غایب بود ابتدا میاچ از مربی بدنساز خواست 35 دقیقه تمرین سنگین برای بازیکنان در نظر بگیرد و بعد خودش کاغذ به دست شروع به یادداشت برداری کرد.

 

میاچ که ذاتاً آدم شوخ‏طبعی است در تمرینات بسیار جدی به نظر می آید و حسابی سختگیر است. مربی کروات پرسپولیس در طول تمرین بارها با فریاد بر سر بازیکنان از نحوه انجام کار آنان ایراد گرفت و برخی نکات را روی کاغذ می نوشت.

 

در تمرین شوتزنی که بازیکنان تمرین را چندان جدی نمی گرفتند این مورد با واکنش میاچ همراه شد.

او خطاب به شاگردانش گفت اگر در بازی ها کم شوت می زنید و ضرباتتان هم در چارچوب نیست به خاطر این است که تمرین شوت زنی نمی کنید.

 

میاچ حدود 20 دقیقه تمرین شوتزنی برای بازیکنان در نظر گرفت و بازیکنانی که ضرباتشان به ثمر می نشست را مورد تشویق قرار داد. سپس فوتبال دست گرمی در دستور کار قرار گرفت که به دلیل خستگی بازیکنان میاچ با استفادخ از کلمات فارسی سعی کرد به بازیکنان انگیزه بدهد و آنان را به وجد بیاورد.

 

میاچ چند بار هم از مهاجمان انتقاد کرد و گفت در محوطه جریمه خیلی با عجله تصمیم می گیرید و ضربات آخرتان خوب نیست و همین امر باعث می شود موقعیت های بسیاری را با شانس بالا از دست بدهید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)