مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: با پرسپولیس به توافق رسیدم و طی چند روز آینده قراردادم را با این تیم در هیئت فوتبال تهران ثبت می کنم.

 

 

امیر حسین فشنگچی خبر پیوستنش به پرسپولیس را تایید می کند و می گوید: « از امارات پیشنهادی ندارم و فقط با پرسپولیس مذاکره کردم و به توافق هم رسیدم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا چند روز آینده قرار دادم را با پرسپولیس ثبت می کنم» فشنگچی در حالی قرار است پیراهن پرسپولیس را بپوشد که در تیم امید های پرسپولیس سابقه بازی کردن دارد.


 

انصاری فرد: برای گرفتن رضایتنامه با سایپا مذاکره می کنم

كريم انصاري فرد مهاجم تيم سايپا با اشاره به خبر یکی از خبرگزاری ها که از قول او نوشته بود از پیوستن به پرسپولیس پشیمان شدم؛ افزود: از شنيدن چنين حرفي بسيار متعجب شدم چون من اصلا نگفته ام كه قيد پرسپولیس را زدم و چنين حرفي از اساس كذب است.

 

 

 

وي با اشاره به اينكه باشگاه سايپا براي صدور رضايتنامه ام مبلغ 500 ميليون تومان درخواست كرده كه مبلغ بسيار زيادي است گفت: چند برابر قرارداد اين فصل را بايد براي صدور رضايتنامه ام پرداخت كنم كه اين امر نشدني است. انصاري فرد تصريح كرد: در حال حاضر منتظر مذاكره با مسئولان باشگاه سايپا هستيم كه اميدواريم به نتايج خوبي برسيم و تا چند روز آينده به طور حتم تكليفم مشخص مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)