مرجع خبری پرسپولیس : هافبک چپ پای پرسپولیس بر خلاف بازی با سایپا موفق به گلزنی نشد اما با دوندگی بالایی که داشت، نقش بزرگی در پیروزی مقابل صنعت نفت ایفا کرد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری از “پرسپولیس”؛ امیرحسین فشنگچی معتقد است هنوز با آن بازیکنی که انتظار می رود فاصله دارد، اما به دنبال اینست که سریعتر خودش را به شرایط ایده آل برساند.

 

* بازی چطور بود؟

_ فکر می کنم یکی از سخت ترین بازی های لیگ را پشت سرگذاشتیم. بازی که جدا از مسائل فنی، با توجه به شرایط آب و هوایی بسیار سنگین بود اما با ارائه نمایشی منطقی هر 3 امتیاز را به تهران آوردیم. 

 

* یعنی اینقدر شرایط آب و هوایی بد بود که تقریبا همه هم تیمی هایت به آن اشاره می کنند؟

 

_ تا خودتان به آبادان نروید درک نمی کنید ما موقع بازی چه احساسی داشتیم، جالب است که شنیدم مسئولان می خواستند به خاطر شرایط آب و هوایی بازی را به تاخیر بیندازند. با این حال آن چیزی که برای ما اهمیت داشت 3 امتیاز مسابقه بود که به آن رسیدیم.

 

* با این سه امتیاز به صدر جدول هم نزدیک شدید.

_ این موضوع هم جای خوشحالی دارد. امیدوارم با ادامه دادن این روند بعد از مدت ها پرسپولیس را در صدر جدول لیگ ببینیم.

 

* از عملکرد خودت راضی بودی؟
_ خوشبختانه منم مثل سایر بچه ها رفته رفته به شرایط ایده آل می رسم. به هر حال مصدومیتی که پیش از شروع فصل داشتم باعث شد برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داشته باشم. البته این عدم هماهنگی کم و بیش بین همه دیده می شود و در حال رفع شدن است. امیدوارم این روند رو به رشد را تا رسیدن به قهرمانی ادامه دهیم، چرا که پرسپولیس شایستگی قهرمانی را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)