آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با لبنان در حالی عصر امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که به واسطه حضور کودکان بی‌سرپرست و تشویق‌های آنها فضای شادی بر تمرین حکم‌فرما شده بود.

به گزارش مهر، تمرین امروز دوشنبه تیم ملی در حضور مهمانانی ویژه برگزار شد. کودکان یتیمی که پیش از دیدار تیم ملی مقابل قطر تصاویرشان برای ملی‌پوشان پخش شده بود امروز در کمپ تیم ملی حضور یافتند و با تشویق‌های مکرر خود فضای خوبی را به وجود آورده بودند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی نیز که از تشویق‌های آنها خوشحال به نظر می‌رسید بارها با تکان دادن دست به ابراز احساسات این کودکان پاسخ داد. این کودکان از ملی‌پوشان کشورمان خواستار یک برد پرگل برابر لبنان شدند. البته درگیری لفظی که روی سکوها رخ داده بود برای دقایقی توجه بازیکنان را هم جلب کرد که خیلی زود خاتمه یافت.

بازیکنان تیم ملی که با پیراهن زرد رنگ وارد زمین شده بودند، پس از گرم کردن به پاسکاری دو به دو پرداختند که در این بخش سیموئز کار بازیکنان را زیر نظر داشت. گاسپار، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز به طور اختصاصی با آنها مشغول به تمرین شد.

بعد از 20 دقیقه خبرنگاران و عکاسان مجبور به ترک زمین شدند تا تیم ملی پشت درهای بسته آخرین تمرین تاکتیکی خود را مرور کند. امروز اکبر میثاقیان، سرمربی پیشین تیم آلومینیم هرمزگان نیز به عنوان مهمان ویژه در کمپ تیم ملی حضور یافت و نظاره‌گر تمرینات تیم ملی شد.

از نکات دیگر این تمرین می‌توان به حضور شهاب‌‌الدین عزیزی خادم به همراه بابایی مدیرعامل و اعضای شرکت هواپیمایی آسمان در محل برگزاری این تمرین بود.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در هفته نهم از مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)