پرسپولیس نیوز: دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: برای این مسابقه تنها ۴۵ هزار بلیت به فروش می‌رسد و علت آن هم خالی گذاشتن ۲۰-۳۰ درصدی از ظرفیت ورزشگاه است.

حمیدرضا دادخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد آخرین وضعیت بلیت‌فروشی اظهار کرد: بلیت‌فروشی هم‌چنان در حال انجام است و هنوز جایی به پایان نرسیده است.

دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: بلیت جایگاه هواداران پرسپولیس هم در حال حاضر به فروش می‌رسد و شایعات مبنی بر اتمام این قسم از بلیت‌ها صحت ندارد.

وی در مورد جلوگیری از ایجاد بازارسیاه نیز گفت: بلیت‌فروشی برعهده باشگاه است و کاری به هیأت ندارد ولی ما ناظر این اتفاق هستیم و تمام تمهیدات در این رابطه را نیز انجام دادیم.

دادخواه در مورد مشکلاتی که برای هواداران در حین تهیه بلیت به وجود آمده بود، بیان کرد: درگیری‌هایی در ورزشگاه انقلاب محل فروش بلیت جایگاه پرسپولیس به وجود آمد که با ورود نیروی انتظامی مشکل برطرف شد و درحال حاضر بلیت‌فروشی درحال انجام است.

دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان مطرح کرد: برای این مسابقه ۴۵ هزار بلیت‌ به فروش می‌رسد و علت آن هم در نظر خالی گذاشتن ۲۰-۳۰ درصدی ظرفیت ورزشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)