مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس بر این باور است که علیرضا بیرانوند پتانسیل موفقیت در فوتبال اروپا را دارد و می‌تواند پیشرفت کند.

داود فنایی در ارتباط با وضعیت فعلی پرسپولیس و اینکه خیلی‌ها قهرمانی این تیم را قطعی می‌دانند، گفت: در حال حاضر با تیم دوم جدول ۱۲ امتیاز فاصله داریم، یعنی اینکه برای قهرمان شدن سه یا چهار برد دیگر می‌خواهیم. بازی‌های بعدی را هم جدی خواهیم گرفت و دیدید که برابر پیکان یا شاهین کار آسانی نداشتیم. برابر تیم‌هایی بازی می‌کنیم که هر بازی برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. در فوتبال حتی ۹۹ درصد تمرکز داشتن هم منجر به شکست می‌شود و باید صددرصد تمرکز داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد و شرایط رادووشویچ رضایت دارید؟» اظهار داشت: بازی کردن برای همه بازیکنان بعد از چهار ماه تعطیلی سخت است ولی خوشبختانه شرایط رادو در این بازی خوب بود. مطمئنا با گذشته زمان شرایط روحی، آمادگی بدنی و اعتماد به نفس رادوشوویچ هم بیشتر می‌شود و ما سعی می‌کنیم در تمرینات طوری کار کنیم که گلرها در بهترین شرایط قرار بگیرند.

فنایی با اشاره به آخرین وضعیت بیرانوند و جدایی این بازیکن از پرسپولیس گفت: جدایی علیرضا قطعی است و قرار است تا آخر هفته به بلژیک سفر کند. او چند سال برای پرسپولیس زحمت کشید و عملکرد خوبی داشت. برای بیرانوند آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم علیرضا در فوتبال اروپا به خواسته‌هایش برسد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا بیرانوند می‌تواند در فوتبال اروپا موفق شود؟» خاطرنشان کرد: با تمرین، پشتکار و تمرکز بالا می‌توان به موفقیت رسید. بیرانوند گلر توانمندی است و پتانسیل پیشرفت در فوتبال اروپا را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)