پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت: گل اول تیم فوتبال نفت تهران به پرسپولیس با خطا به ثمر رسید.

به گزارش پرسپولیس نیوز، محمدفنایی کارشناس داوری برنامه نود با اعلام این مطلب در خصوص گل نفت به پرسپولیس افزود: رضایی بازیکن نفت با دستش کار کرد و مدافع پرسپولیس حق داشت دفاع کند که مهاجم نفت او را از یک مبارزه دو نفره خارج کرد و برنده شد. این حرکت خطا بود و گل به پرسپولیس مردود بود.

 

وی در خصوص صحنه های مشکوک در محوطه جریمه گفت: خطای پنالتی روی خانزاده و طارمی رخ نداد.

 

فنایی همچنین کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و گل گهر در جام حذفی را نیز انجام داده و گفت: خطا و اخراج بازیکن گل گهر پشت محوطه جریمه درست بود و خودش نیز به این مساله اعتراف کرد.
وی در خصوص صحنه مشکوک در محوطه جریمه گل گهر گفت: پنالتی رو طارمی رخ نداد.
این کارشناس داوری همچنین درباره پنالتی این بازی نیز گفت: پنالتی علی عسگر درست بود اما چون در شرایط مسلم گلزنی بود مدافع پرسپولیس باید اخراج می شد.

فنایی درباره سرنگونی مهدی طارمی در محوطه جریمه نیز گفت: داور به درستی دایو طارمی را تشخیص داد و به او کارت زرد نشان داد.

وی همچنین درخصوص کارت زردی که محسن بنگر به دلیل شادی بعد از گل و دعوت تماشاگران به سکوت دریافت کرد و از بازی بعد محروم شد گفت: این کارت سخت گیرانه است اما داور تشخیص داد به دلیل تحریک تماشاگران اخطار بدهد و این کارش درست بود چون ممکن بود قبلا به بنگر فحاشی صورت گرفته بوده و وی واکنشی نشان داده است. این داور است که با توجه به شرایط بازی و جو ورزشگاه تشخیص می دهد منظور بازیکن از حرکتش چیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)