یکی از کارشناسان داوری قضاوت داور سنگاپوری بازی ایران و قطر رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: عمر عبدالبشیر ثابت کرد نگرانی ما از انتخاب او بی‌مورد بود و آبروی خودش و کشورش را ارزشمندتر از هرچیزی می‌داند.

محمد فنایی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: عمر عبدالبشیر، داور سنگاپوری بازی ایران و قطر ثابت کرد آبروی خودش و کشورش برای بیشترین اهمیت را دارد و تا حدی به سود ایران سوت زد تا قطر. او در مجموع قضاوت خوبی داشت و نشان داد آنچه پیش از بازی نگرانش بودیم و انتخاب او برای این بازی را درست نمی‌دانستیم، اصلا صحت ندارد.

وی افزود: اگر دقیق‌تر بخواهیم عملکرد او را بررسی کنیم، این داور می‌توانست در اوایل نیمه اول به امیرحسین صادقی اخطار دهد. متانت در رفتار عمرعبدالبشیر موج می‌زد و در این بازی خیلی هم خنده‌رو بود. فکر می‌کنم تنها چیزی که اندازه او در این بازی نبود، فقط لباسش بود که کمی گشاد به نظر می‌رسید!

این کارشناس داوری در واکنش به اینکه آیا داور سنگاپوری سوت تاثیرگذاری در محوطه جریمه دو تیم نداشت، گفت: از نظر بنده در صحنه‌ای که بازیکن قطری روی مجتبی جباری خطا کرد، داور می‌توانست کارت قرمز به او نشان دهد یا همین کار را در صحنه خروج دروازه‌بان قطر و خطا روی رضا قوچان‌نژاد هم انجام دهد. از طرفی در دقیقه 77 که مسعود شجاعی در محوطه جریمه ما با بازیکن قطری برخورد کرد، شاهد صحنه مشکوک به پنالتی بودیم که حال داور می‌توانست بگیرد یا نگیرد. از این بابت می‌توان گفت در مجموع اگر او قضاوت پنجاه – پنجاه داشته، کفه ترازو کمی بیشتر هم به سود ما بود تا حریف.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)