پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسابقه مقابل نساجی یک دیدار دوستانه با تیمی درجه دو در آسیا قبل از رویارویی با الدحیل بود.

مرتضی فنونی‌زاده، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته ششم لیگ برتر گفت: بازی چندان دلچسب نبود و شبیه به یک بازی دست‌گرمی قبل از دیدار مقابل الدحیل بود تا زمانی که نساجی ۱۰ نفره نشده بود پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت اما بعد از این اتفاق شرایط بهبود پیدا کرد.

وی در مورد اینکه وقفه لیگ در عدم زیبایی بازی تأثیر داشت، عنوان کرد: ۱۰۰ درصد همین طور است به هر حال این یک بازی یک مسابقه دوستانه مقابل یک تیم درجه دو آسیا بود که پرسپولیس توانست برنامه‌های خود را مرور کند. اینکه پرسپولیس در تیم ملی هم نماینده نداشت به سودش شد چرا که بازیکنانش خسته نشدند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه یادآور شد: البته نساجی هم حریف دست و پا بسته‌ای نبود و چند حمله پراکنده داشت، به نظر من جواد نکونام اشتباه کرد که عباس‌‌زاده را بیرون کشید. آنها در اواخر بازی می‌توانستند وقتی در اواخر این تیم فشار می‌آورد عباس‌زاده می‌توانست به آنها کمک کند. این برد برای پرسپولیس لازم بود تا نوار تساوی‌ها را قطع کند که یقه نساجی را گرفت.

فنونی‌زاده در پایان در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل تصریح کرد: همه هم‌قسم شدیم تا به این بازی برویم و از پرسپولیس حمایت کنیم اما شرایط دو تیم از لحاظ مالی و فنی قابل مقایسه نیست. دست برانکو بسته است و دیدید که سه تعویضی که انجام داد سن بازیکنانش روی هم رفته ۵۰ سال نمی‌شد. مقصر خود باشگاه است و نباید اجازه می‌دادند بازیکنان خوبشان جدا شوند و حداقل آنها را تا نیم‌فصل حفظ می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)