پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط درون دروازه پرسپولیس خوب نیست و به نظرم بیرانوند الان باید وفاداری‌ خود به این تیم را ثابت کند.

مرتضی فنونی‌زاده، در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس اظهاراتی داشت که می‌خوانید:

اتفاق‌های خوبی در آکادمی پرسپولیس خواهد افتاد
وی در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی در خصوص آکادمی باشگاه با مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه انجام شده که قرار است هفته آینده به جمع بندی برسیم. قرار است اتفاق‌های خوبی برای آکادمی باشگاه پرسپولیس با مدیریت محمد پنجعلی رقم بزنیم.

سه هفته ابتدایی مسابقات زیبا نیست
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان چند هفته است در حال تمرین هستند. تمرینات گروهی عیار بازیکنان را مشخص می‌کند؛ البته باید قبول کنیم این وقفه باعث افت فوتبالیست‌ها هم شده و در سه هفته ابتدایی نباید انتظار بازی‌های زیبا داشته باشیم. مسابقات در هفته‌های اول در حد لیگ‌های پایین خواهد بود.

تیم‌های بی‌دغدغه طومار امضا کردند
فنونی‌زاده تصریح کرد: تیم‌هایی که در رده هفتم تا دوازدهم جدول هستند و نه ادعای قهرمانی هستند و نه خطر سقوط را دارند و در یک کلام، بی‌دغدغه هستند، ادامه لیگ را برنمی‌تابند و به همین دلیل دوست دارند بازی‌ها برگزار نشود. یکی، دو تیم هم خطر سقوط دارند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آنها قاعدتا دوست دارند مسابقات لغو شود، اما هنوز راه زیادی باقی‌مانده است و در فوتبال هزاران اتفاق می‌افتد. اتفاقا جنگ قهرمانی در ادامه مسابقات، لیگ را جذاب خواهد کرد. باید شهامت سازمان لیگ را بابت ادامه مسابقات تحسین کرد.

عالیشاه از انصاری و نادری هم بهتر است
وی ادامه داد: محمد انصاری بازیکن با اخلاقی است که در دفاع میانی هم عملکرد خوبی داشت، اما جایگزین او یعنی محمد نادری هم می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. حتی اگر نادری هم نباشد، امید عالیشاه از هر دوی اینها بهتر است و یحیی می‌تواند از او استفاده کند.

بیرانوند وفاداری‌اش را ثابت کند
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من شنیده‌ام دروازه‌بان سوم پرسپولیس مصدوم شده و شرایط درون دروازه تیم ما خوب نیست. به نظرم بیرانوند الان باید وفاداری‌ خود به پرسپولیس را ثابت کند و این چند هفته را در لیست تیم بماند؛ چون پرسپولیس فقط یک دروازه‌بان دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)