پرسپولیس نیوز: مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی مثل فرشاد احمدزاده حتماً فرشاد پیوش را نمی‌شناسد که علیه او صحبت می‌کند.

مرتضی فنونی‌زاده در واکنش به اعلام آمادگی فرشاد احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس و اینکه او اعلام کرده پیشکسوتان حق ندارند از وی انتقاد کنند، اظهار داشت: بازیکنی مثل احمدزاده نهایتاً دو یا سه سال است که اسم درکرده و این را هم مدیون امیر قلعه‌نویی است که در تراکتورسازی بازیش داد. او و امثال این بازیکن باید بدانند عمر فوتبالی‌شان یک روز تمام می‌شود و همیشه در اوج نمی‌مانند. همین الان بازیکنانی مثل احسان خرسندی، علیرضا محمد و محمد منصوری که بیشتر از ۳۵ سال سن ندارند به تمرین پیشکسوتان می‌آیند و کنار ما تمرین می‌کنند، اما مطمئن باشید امثال احمدزاده بعد از پایان فوتبال‌شان هیج جایی در جمع پیشکسوتان نخواهند داشت.

وی با تأکید برا اینکه احمدزاده هیچ تعصبی به پیراهن پرسپولیس ندارد، خاطر نشان کرد: اصلاً من این بازیکن را پرسپولیسی نمی‌دانم! او و چند نفر دیگر آمدند پرسپولیس و به خاطر نام بزرگ این تیم اسم در کرده و ترانسفر شدند، البته ترانسفری که بیشتر جنبه تفریحی داشته است. کشوری مثل لهستان بیشتر برای تفریح خوب است تا فوتبال و احمدزاده هم رفت آنجا تا چند ماهی تفریح کرده و دلار‌هایش را خرج کند. حالا هم که خوش‌گذارنی‌هایش در اروپا تمام شده است، قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد.

فنونی‌زاده با حمایت از فرشاد پیوس خاطرنشان کرد: احمدزاده گفته است یکی مثل فرشاد پیوس حق انتقاد از او را ندارد. او حتماً نمی‌داند پیوس کیست و چه جایگاهی بین هواداران پرسپولیس دارد! پیوس بهترین مهاجم تاریخ پرسپولیس بوده و از نوابغ این فوتبال است. دیگر از احمدزاده نشنوم که به پیشکسوتان بی‌احترامی کند، در آن صورت به شکل دیگری جوابش را می‌دهم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانی چون وحید امیری اجازه بازگشت به پرسپولیس را دارند، گفت: پرسپولیس در حساس‌ترین شرایط خود به سر می‌برد که بازیکنانی چون صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری این تیم را ترک کردند. شاید به خاطر فشار کی‌روش برای لژیونر شدن بازیکنان بود که چنین تصمیمی گرفتند و شاید هم مسائل مالی برای آنها مهم بود، اما در هر صورت محرمی و احمدزاده می‌توانستند شش ماه دیگر هم صبر کنند بعد از پرسپولیس جدا شوند. از این جهت که هم پرسپولیس به آنها پول خوب می‌داد و هم اینکه جایگاهی در تیم ملی نداشتند، اما امیری که خیلی پسر آقایی هم هست حق داشت به خاطر سن و سالش راهی اروپا شود و قرارداد خوبی هم امضا کرد. با این شرایط هواداران شاید امیری را دوباره در پرسپولیس بپذیرند، اما محرمی و احمدزاده را نه، مخصوصاً حالا که احمدزاده علیه آقا فرشاد هم صحبت و خودش را هم منفورتر کرده است. اگر به من باشد مهدی طارمی را به پرسپولیس برمی‌گردانم، اما این اجازه را به احمدزاده نمی‌دهم. حداقل طارمی به پیشکسوتان بی‌احترامی نکرده، با اینکه خیلی علیه او صحبت شده است.

فنونی‌زاده در پایان راجع به اینکه احمدزاده بازیکن محبوب برانکو بوده است و شاید او اجازه بازگشت به این بازیکن بدهد، یادآور شد: برانکو مربی بزرگی است و خوب ‌می‌داند که ارزش پیراهن پرسپولیس چقدر بالاست. او برخی از شاگردانش را بیشتر از بقیه دوست داشته و دارد و این حق طبیعی هر مربی است، اما همین احمدزاده در بدترین شرایط دستش را خالی گذاشت و قطعاً او یادش نرفته است. با این شرایط بعید می‌دانم برانکو خلاف میل هواداران عمل کند و اجازه دهد احمدزاده به پرسپولیس برگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)