پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی برگشت پرسپولیس و السد مقابل چشم صد هزار نفر برگزار خواهد شد که همین موضوع باید حواس این تیم را برای جلوگیری از بازی احساسی جمع کند.

مرتضی فنونی زاده در خصوص بازی برگشت این تیم مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس گام بزرگی در دیدار رفت برداشت. این تیم با یک گل توانست السد را در قطر شکست دهد شرایط پرسپولیس خاص است و فارغ از هر نتیجه ای که در بازی برگشت رقم بخورد بازیکنان و کادر فنی را باید ستایش کرد.

وی ادامه داد: با این حال نباید فراموش کنیم که دیدار برگشت بدون شکست سخت تر از بازی رفت خواهد بود. السد دفاع نخواهد کرد همین موضوع کار را برای مدافعان پرسپولیس سخت تر از همیشه می کند. پس اگر پرسپولیس می خواهد به فینال برسد باید همچنان دفاع منطقی داشته باشد.

فنونی زاده درباره حضور هواداران در بازی با السد نیز تصریح کرد: بدون شک تمام صندلی های ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر خواهد شد. این موضوع می تواند برای پرسپولیس ایجاد انگیزه کند.

وی ادامه داد: هواداران می دانند که پرسپولیس چه مسیر سختی را طی کرده است؟ بدون شک حمایت همه جانبه خواهند کرد. با این حال فکر می کنم مهمترین موضوع این است اگر پرسپولیس گلی را دریافت کرد بازی احساسی انجام ندهد. چون در این صورت السد خواست توانست ضد حمله های خطرناکی را برنامه ریزی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شخصه خوش بین هستم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمان آسیا برسد اما لازم است تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم نریزد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)