پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو در تعویض‌هایش مقداری عجول و بی تجربه عمل کرد و مقداری می‌توانست با تجربه‌تر عمل کند.

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم اگر در این دیدار یک امتیاز هم کسب می‌کردیم خیلی خوب بود چون الان اختلاف ما با تیم نخست این گروه به سه امتیاز افزایش یافته و همین کار را مقداری سخت می‌کند. البته هنوز بازی‌ها تمام نشده و شانس صعود از این گروه را داریم. متاسفانه در دیدار آینده با پاختاکور کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. پاختاکور تیم باکیفیتی است که در خانه بازی می‌کند و همین می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود.

وی ادامه داد: برایم عجیب است چرا برانکو، بشار رسن، احمد نوراللهی و مهدی ترابی را با وجود انجام بازی خوب تعویض کرد، چون خط دفاعی تیم الاهلی خیلی ضعیف بود. ای کاش تدابیری در نظر گرفته می‌شد تا یک مهاجم به بازی می‌آمد. معتقدم اگر دقیقه ۸۰ گل اول را به ثمر می‌رساندیم حتی امکان داشت پیروز شویم. برانکو در تعویض‌هایش مقداری عجول و بی تجربه عمل کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: تنها مورد خاصی که در این بازی خیلی زیاد دیدیم استفاده از ضربات ایستگاهی برای دو تیم بود. علیپور واقعأ روز بدش بود. برانکو می‌توانست در زمانی که عقب بودیم شجاع را به دلیل اینکه خوب ضربه سر می‌زند به خط حمله منتقل کند. الاهلی هم تیم خوبی بود. فشار بازی‌های لیگ برتر بیشتر از لیگ قهرمانان آسیا است و همین مورد باعث شده تا بازیکنان با خستگی بیش از حد مواجه شوند.

فنونی زاده با اشاره به این که تاکتیک برانکو برای بیشتر مربیان آسیایی رو شده است، تصریح کرد: تاکتیک تیم پرسپولیس برای سایر تیم‌ها مشخص شده. یا با اوت دستی یا با ضربه ایستگاهی توانسته‌ایم به گل برسیم و کمتر در جریان بازی پیش آمده شاهد گلزنی بازیکنان باشیم. الان بعد از علیپور بهترین گلزن ما شجاع خلیل زاده است در صورتی که بهترین مهاجمان تاریخ ایران متعلق به پرسپولیس هستند و این درست نیست یک مدافع نفر دوم گلزنان این فصل پرسپولیس باشد. قصدی برای نادیده گرفتن زحمات برانکو ندارم، ولی تاکتیک او برای مربیان آسیایی شناخته شده است. بازیکنان واقعا زحمت می‌کشند، اما خستگی باعث شده تا به این نتیجه برسیم.

وی در پایان در خصوص استفاده از عالیشاه با وجود دوری یک ماهه از میادین گفت: محمد امین اسدی و مهدی شریفی با استفاده از قدرت جوانی می‌توانستند به کمک تیم بیایند. عالیشاه به دلیل مسائل حاشیه‌ای حدود یک ماه بود در ترکیب تیم بازی نمی‌کرد و برایم عجیب بود که چطور برانکو او را به زمین آورد و در جریان بازی هم آنچنان که باید نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد. وقتی تیم عقب بود برانکو باید شهامت به خرج می‌داد و با سه یا چهار مهاجم به دروازه الاهلی حمله می‌کرد، امیدوارم بازیکنان این شکست را در بازی‌های آینده جبران کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)