پرسپولیس نیوز : مدافع اسبق سرخپوشان پایتخت با انتقاد از تعلل در انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: زمان به سرعت برای پرسپولیس در حال از دست رفتن است و صبر هواداران نیز سرریز شده است.

مرتضی فنونی زاده با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ و اینکه هنوز مدیران این باشگاه موفق به امضای قرارداد با مربی دیگری نشده اند، اظهار داشت: در حال حاضر زمان به سرعت در حال از دست رفتن است و این شرایط همه را نگران کرده است. زمان به سرعت برای پرسولیس از دست می رود. همه تیم ها اردوهای خود را هم آغاز کرده اند اما پرسپولیس هنوز نمی داند که تکلیف مربی و بازیکنانش چیست؟ چنین شرایطی برای تیم قهرمان ایران واقعاً نگران کننده است.

وی افزود: مدیران باشگاه که در مسافرت خارجی به سر می برند نیز موفق نشده اند کاری از پیش ببرند. اگر یک مدیر فوتبالی بین این افراد بود به طور حتم می دانست که باید چه کاری انجام دهد و تا الان تکلیف سرمربی تیم مشخص شده بود. مشکل پرسپولیس افراد کار نابلد هستند.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: صبر هواداران دیگر لبریز شده است. در ایران تعداد زیادی مربی درجه یک حضور دارند. یک مربی باید بیاید که به درد فوتبال ما بخورد و شناخت کافی از فوتبال ایرانداشته باشد. به نظر من مربی مانند اسکوچیچ می تواند برای فوتبال ما مفید باشد.

وی در مورد بازیکنانی که نام آنها برای حضور در پرسپولیس مطرح می شود نیز گفت: برای مثال حسین کنعانی زادگان مگر کجا بوده که حالا برای پرسپولیس شرط و شروط می گذارد؟ واقعاً پرسپولیس جای چنین بازیکنانی نیست.

وی در پایان تاکید کرد: برانکو در مدت حضورش در پرسپولیس دستاوردهای زیادی برای باشگاه داشت و باز هم اگر یک مربی از اروپای شرقی به پرسپولیس بیاید جای امیدواری دارد. اسکلت و چارچوب کلی تیم پرسپولیس حفظ شده است و تنها اگر همان تفکر دوباره در کادر فنی شکل بگیرد، می توانیم به موفقیت پرسپولیس امیدوار باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)