مرجع خبری پرسپولیس : دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‏شنبه شب در حالی آغاز می‏شود که کاکا ستاره برزیلی رئال مادرید به سن‏سیرو بازخواهد گشت… .

گروه A
بایرن مونیخ که بازی قبلی خود را به بوردو باخته، در آلیانز آرنا در پی جبران و نجات خودش از رده سوم این گروه است. بایرن اگر در این بازی به پیروزی دست پیدا نکند کارش بسیار دشوار خواهد شد چرا که در بازی بعدی خود باید در تورین به مصاف یوونتوس برود. دنیل ون‏بویتن و توماس مولر به دلیل اخراج از بازی قبلی در این دیدار غایب خواهند بود که بر مشکلات بایرن خواهد افزود اما مصدومیت فرانک ریبری بزرگترین دردسر این تیم خواهد بود.
یوونتوس هم باید مکابی را ببرد تا با خیال راحت‏تر به میزبانی از بایرن مونیخ بیندیشد.

بایرن مونیخ آلمان – بوردو فرانسه؛ ساعت 23:15(ورزشگاه آلیانز آرنا)
مکابی اسرائیل – یوونتوس؛ ساعت 23:15(ورزشگاه رامات گان)

گروه B
منچستر یونایتد در خانه پذیرای زسکامسکویی خواهد بود که خوانده راموس را فقط پس از 47 روز کار در این باشگاه برکنار کرده و لئونید اسلوتسکی جانشین این مربی اسپانیایی شده است. منچستر که دو هفته قبل در سرمای زیر صفر درجه مسکو، زسکا را شکست داده بود با 3 امتیاز دیگر می‏تواند صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند.
در دومین بازی این گروه، ولفسبورگ 4 امتیازی میهمان بشیکتاش 1 امتیازی است و شاگردان مصطفی دنیزلی آخرین شانس خود را برای صعود از این گروه امتحان می‏کنند.

منچستر یونایتد انگلیس – زسکا مسکو روسیه؛ ساعت 23:15(ورزشگاه اولدترافورد)
بشیکتاش ترکیه – ولفسبورگ آلمان؛ ساعت 23:15(ورزشگاه اونونو)

گروه C
بازگشت کاکا به سن‏سیرو شاید مهمترین اتفاق این هفته لیگ قهرمانان اروپا باشد. پسر محبوب سال‏های قبل روسونری به خانه برمی‏گردد اما این‏بار در لباسی بیگانه. کاکا خاطرات خوشی با میلان داشته و حالا با پیراهن سفید رئال مادرید مقابل تیم سابقش قرار می‏گیرد. میلان دو هفته قبل در سانتیاگو برنابئو با درخشش پاتو با نتیجه 3-2 رئال را شکست داد و حالا مردان مانوئل پلگرینی برای جبران آن نتیجه به میلان سفر کرده‏اند اما شاگردان لئوناردو روزهای خوب خود را سپری می‏کنند و حریف راحتی برای کهکشانی‏ها نخواهند بود.
در دیگر دیدار این گروه، مارسی پذیرای زوریخ است و اگر بتواند برد بازی رفت را تکرار کند می‏تواند برای نامداران این گروه یعنی رئال و میلان دردسر ایجاد کند.

میلان ایتالیا – رئال مادرید اسپانیا؛ ساعت 23:15(ورزشگاه سن‏سیرو)
المپیک مارسی فرانسه – زوریخ سوئیس؛ ساعت 23:15(ورزشگاه ولودرام)

گروه D
چلسی 9 امتیازی با تنها یک تساوی در مادرید می‏تواند بار خود را برای مرحله حذفی ببندد اما با ورود کیکه سانچز فلورس به اتلتیکو مادرید، می‏توان انتظار چهره جدیدی از تیم دوم مادرید داشت. شاگردان کارلو آنجلوتی این فصل یکی از موفق‏ترین تیم‏های فوتبال اروپا بوده‏اند که هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشیند.
در دومین دیدار این گروه، پورتو میهمان آپوئل قبرس است و اگر در این دیدار موفق به شکست حریف خود شود و اتلتیکو هم نتواند چلسی را ببرد، این تیم پرتغالی هم مجوز صعود از این گروه را دریافت خواهد کرد.

اتلتیکومادرید اسپانیا – چلسی انگلیس؛ 23:15(ورزشگاه ویسنته کالدرون)
آپوئل قبرس – پورتو پرتغال؛ ساعت 23:15(ورزشگاه جی اس پی)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)