پیروزی رئال مادرید در آخرین دیدار تدارکاتی / نتایج آخرین روز از هفته نخست بوندس لیگا

مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال منچستريونايتد در نخستين بازي رسمي خود در فصل جاري مغلوب چلسي شد تا سرمربي تازه‌وارد تيم لندني به افتخار قهرماني برسد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، روز گذشته ديدار جام خيريه ميان منچستريونايتد،‌ قهرمان ليگ برتر و چلسي، فاتح جام حذفي انگليس در فصل گذشته در ورزشگاه ويمبلي انجام گرفت كه دو تيم در وقت قانوني به تساوي 2 بر 2 رسيدند؛ اما چلسي در ضربات پنالتي 4 بر يك و در مجموع 6 بر 3 برنده شد و مقام قهرماني را از آن خود كرد.
در اين بازي ابتدا منچستر توسط ناني در دقيقه 10 به گل رسيد. با اين حال شاگردان كارلتو با دو گل ريكاردو كارواليو 52 و فرانك لمپارد 72 از باخت، برد ساختند و در يك قدمي فتح جام قرار گرفتند؛ ولي منچستر با گل وين روني در دقيقه 92 به بازي برگشت تا سرنوشت اين جام به ضربات پنالتي كشيده شود.
در ضربات پنالتي لمپارد، بالاك،‌ دروگبا و كالو براي چلسي گلزني كردند. در حالي براي منچستر مايكل كريك ضربه خود را گل كرد؛ اما گيگز و اورا قادر به گلزني نشدند.
با اين عنوان كارلو‌ آنجلوتي كه در ابتداي تابستان قرارداد خود را با آ.ث‌ميلان ايتاليا فسخ كرد و در لندن عهده‌دار مسئوليت شد، به نخستين افتخار خود رسيد.

همچنین در ادامه هفته نخست بوندس لیگا این نتایج بدست آمد :

يكشنبه‌ شب در آخرين سري از مسابقات هفته نخست اين پيكارها، دو ديدار در شهرهاي بوخوم و فرايبورگ انجام گرفت كه هيچ تيمي برنده نشد.
در ديدار نخست كه در ورزشگاه رويورپاور به ميزباني بوخوم برابر بروسيا‌مونشن گلادباخ انجام گرفت، دو تيم به تساوي پرگل 3 بر 3 رضايت دادند.
در اين ديدار كه مارسل كولر، سرمربي تيم ميزبان از وجود وحيد هاشميان، ‌لژيونر ايراني در 10 دقيقه پاياني به جاي كليموويچ استفاده كرد، ميزبان‌‌ با گل‌هاي آزوق در دقايق 51 و 54 و سستاك 63 دروازه ميهمان را فرو ريخت. در نقطه مقابل تيم گلادباخي بوسيله سانز 19، كولاتي 26 و برورس 40 گل زد.
در ديداري ديگر فرايبورگ برابر هامبورگ يك بر يك متوقف شد. جاناتان پيتروپا ابتدا در اين بازي ميهمان را پيش انداخت. اما تومي بش‌مان گل تساوي را در دقيقه 65 به ثمر رساند.

نتايج كامل مسابقات هفته اول بوندس‌ليگا به شرح زير است:

جمعه:
ولفسبورگ 2- اشتوتگارت صفر
گل‌ها: ميسموويچ 71 ، گرافيت 82

شنبه:
ماينس 2 – بايرلوركوزن 2
گل‌ها: هوگلاند 5، گونكل 82 براي ماينس – درديك 42، كيسلينگ 44 براي لوركوزن

هرتابرلين يك – هانوفر صفر
گل: كاچار 82

وردربرمن 2 – اينتراخت فرانكفورت 3
گل‌ها: مسعود اوزيل 13- پنالتي، بوبوكارسانوگو 44 براي وردربرمن – آمانتيديس 7 و 42، مارتين فنين 71 براي اينتراخت

نورنبرگ يك – شالكه 2
گل‌ها: ماره‌ك مينتال 88 براي نورنبرگ – كوين كوراني 30 و 50

بروسيا‌دورتموند يك – اف.ث‌كلن صفر
گل‌: ماروين ماتيپ 41 ( بازيكن دورتموند)

هوفن‌هايم يك – بايرن‌مونيخ يك
گل‌ها: اوباسي 41 براي هوفن‌هايم،‌ ايويكا اوليچ 25 براي بايرن

در دیدارهای تدارکاتی هم ، رئال مادريد با تركيب كاسياس(آدان78)، آربلوا، په په، آلبيول، درنته، اشنايدر(روبن 45)، ژابي آلونسو(خاراي66)، خرانرو(متسلدر82)، كاكا(گوتي66)، هيگواين(نگردو76) و كريستيانو رونالدو(رائول45) برابر دي.سي يونايتد قهرمان ليگ فوتبال باشگاهي كانادا به پيروزي 3 بر صفر دست يافت.
در اين ديدار كه شب گذشته در حضور بيش از 72 هزار تماشاگر برگزار شد، هيگواين در دقايق 56 و 59 و روبن در دقيقه 68 موفق به گلزني شدند.
اين آخرين بازي رئال مادريد در كانادا بود. اين تيم امروز براي برگزاري اردويي كوتاه وارد آمريكا مي شود تا به سرعت خود را براي جام برنابئو در مادريد و برابر آ.ث ميلان ايتاليا آماده كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)