مرجع خبری پرسپولیس : هفته پنجم پيکارهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي انگليس شنبه شب با برتري چلسي ، منچستر يونايتد و منچستر سيتي مدعيان جدي اين فصل همراه بود

چلسي يکي از مدعيان اين فصل که در زمين استوک سيتي به ميدان امده بود موفق شد ميزبان خود را با حساب دو بريک شکست دهد و سه امتياز حساس اين بازي را تصاحب کند.
دوتيم تا لحظات پاياني با تساوي يک بريک به پيش مي رفتند که در دقيقه 90 ” فلورين مالودا”
بازيکن فرانسوي تيم چلسي گل پيروز بخش تيمش را رقم زد.
پيش از اين حادثه ، “ديديه دروگبا ” مهاجم ساحل عاجي تيم چلسي در دقيقه 44 و “‌فايه “‌در دقيقه 32 براي تيم استوک گلزني کرده بودند.
اين ديدار در ورزشگاه بريتانيا و به قضاوت “مايک دين ” برگزار شد.
منچستر يونايتد مدافع کسب عنوان قهرماني در ورزشگاه “‌وايت هارت لين ” موفق شد با نتيجه سه بريک از سد تاتنهام ميزبان خود بگذرد . ابتدا ” دفوئه “‌در دقيقه 1 موفق شد دروازه منچستر را باز کند و شادي را به اردوي تيم ميزبان بياورد . اما در ادامه ” رايان گيگز” ،
” اندرسون” و “‌وين روني ” در دقايق 25،41و 78 براي منچستر گلزني کردند. قضاوت اين ديدار برعهده ” آنده ماينر ” بود.
منچستر سيتي که از آرسنال پذيرايي مي کرد در يک بازي تماشايي

و پرگل با حساب 4بر2 به برتري دست يافت. “آلومونيا ” دروازه بان ارسنال در دقيقه 20 با اشتباه خود توانست يک گل را بسود تيم ميزبان رقم بزند . سپس ” بلامي ” ، “اده بايور” و ” شون رايت فيليپس ” به ترتيب در دقايق 74،80و 84 ديگر گل هاي منچستر سيتي را رقم زدند.همچنين “‌ون پرسي ” و ” روسيسکي ” در دقايق 62و88 گل هاي ارسنال را به ثمر رساندند.
اين ديدار پرگل در ورزشگاه منچستر و به داوري ” مارک کلاتنبرگ “برگزار شد .
در ” انفيلد” ورزشگاه اختصاصي تيم ليورپول ، تيم ميزبان با چهارگل برابر برنلي به برتري رسيد. ” بنايون “‌در دقايق 27،61و82 و کويت در دقيقه 41 براي تيم ليورپول در اين ديدار گل زدند. اين بازي را “‌لي ماسون ” داوري کرد.
ساير نتايج : بلکبرن 2 ولورهمپتون 1 ، پورتس موث 2 بولتون 3 ، ساندرلند 4 هال سيتي 1 ، ويگان 1 وستهام صفر
هم اکنون تيم چلسي با پنج پيروزي متوالي و کسب 15 امتياز صدرنشين است و تيم هاي
منچستر يونايتد و منچستر سيتي ( 4 بازي ) با 12 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
در ادامه اين مسابقات روز يکشنبه ، بيرمنگام ميزبان استون ويلا خواهد بود و فولهام از اورتون پذيرايي خواهد کرد

بارسلونا به فرم خوب خود ادامه می‌دهد.

بازی بارسلونا و ختافه با پیروزی دو بر صفر بارسا به پایان رسید. دیدار با سرعتی پایین آغاز شد و هیچ کدام از دو تیم در دقایق ابتدایی برتری ویژه‌ای نداشتند. در دقیقه 12 ضربه آلبین و در دقیقه 28 ضربه پدرو لئون به تیر دروازه بارسلونا برخورد کرد. بارسا در دقیقه 43 بهترین فرصت خود در نیمه اول را از دست داد. سانتر خفرن از سمت راست به زلاتان ایبراهیموویچ رسید اما او نتوانست اسکار استاری را مغلوب سازد.

گواردیولا در نیمه دوم لیونل مسی و آندرس اینیستا را به میدان فرستاد. بارسا در دقیقه 65 به گل رسید. سانتر آبیدال به زلاتان رسید و او با یک ضربه آن را به درون دروازه استاری فرستاد. در دقیقه 79 پاس دانیل آلوز به زلاتان رسید و او آن را برای مسی فرستاد تا این بازیکن با ضربه سر گل دوم را بزند.

بارسا در ادامه میدان را در اختیار داشت اما به گل دیگری نرسید

مرجع خبری پرسپولیس : در ادامه هفته پنجم مسابقات فوتبال دسته يکم باشگاه هاي آلمان موسوم به بوندس ليگا ، شنبه شب تيم هامبورگ در يک بازي حساس مقابل اشتوتگارت به پيروزي رسيد و به صدر جدول نقل مکان کرد

اين ديدار مهيج به ميزباني هامبورگ برگزار شد که با برتري سه بريک اين تيم همراه شد.
“‌
ملادن پتريچ ” بازيکن اهل کرواسي در دقيقه 30 ، “‌ايليا ” بازيکن هلندي تيم هامبورگ در دقيقه 58 و ” زي روبرتو ” هافبک برزيلي در دقيقه 90 گلهاي تيم ميزبان را رقم زدند. تک گل تيم اشتوتگارت توسط ” پوکر بنياک” در دقيقه 62 به ثمر رسيد.
هامبورگ با اين برد صاحب 13 امتياز شد و به صدر جدول رسيد ، بايرلورکوزن با همين تعداد امتياز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار دارد. اينتراخت فرانکفورت با کسب 9 امتياز در رده سوم ايستاده است .
اين مسابقات روز يکشنبه با برگزاري دو ديدار ادامه مي يايد که طي آن تيم وردربرمن پذيراي هانوفر است و شالکه در زمين کلن به ميدان خواهد آمد .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)