بارسلونا قهرمان سوپر جام اسپانیا شد / قهرمان بوندس لیگا مقابل هامبورگ زانو زد / توقف اینتر و پیروزی یوونتوس در هفته نخست کالچو

مرجع خبری پرسپولیس : شب گذشته در لیگ های مختلف اروپایی این نتایج بدست آمد :

در دیدار برگشت فینال سوپر جام اسپانیا، بازيكنان بارسلونا با ارائه يك بازي منطقي و تماشاگرپسند موفق شدند اتلتيك بيلبائو را با 3 گل شكست دهند.
ليونل مسي در دقايق 50 و 68 و بوخان كركيچ در دقيقه 72 براي بارسلونا موفق به گلزني شدند.
بارسا در ديدار رفت 2 بر يك پيروز شده بود.
سوپر جام اسپانيا براي هشتمين بار وارد موزه نيوكمپ شد و تيم قدرتمند جوزپ گوارديولا اولين جام رسمي را در فصل جديد به خانه آورد.
اتلتيك بيلبائو تيمي از شمال اسپانيا مربوط به ايالت باسك است كه در كوپا دل ري برابر بارسلونا شكست خورد و به رتبه دوم رسيد اما از آنجا كه بارسلونا در لاليگا نيز قهرمان شده بود برابر اتلتيك بيلبائو در سوپرجام اسپانيا صف آرايي كرد.
بارسلونا براي سوپرجام اروپا كه جمعه شب آينده برگزار مي شود به موناكو فرانسه سفر خواهد كرد تا برابر شاختار دونتسك قرار بگيرد.
تيم فوتبال باشگاهي بارسلونا به عنوان نماينده شماره اول ايالت كاتالونيا پر افتخارترين تيم شرق اسپانيا است و در سال آينده بايد از 3 قهرماني خود دفاع كند.

در آلمان هم :

 ولفسبورگ كه يكشنبه شب در آخرين سري از مسابقات هفته سوم در ورزشگاه فولكس‌واگن‌آره‌نا به استقبال از بندرنشينان هامبورگ رفت، با نتيجه 4 بر 2 شكست را پذيرا شد.
در اين ديدار كه اشكان دژاگه،‌ بازيكن ايراني ولفسبورگ از دقيقه 82 به جاي گنتر به ميدان آمد، ميزبان در دقايق 52 و 56 توسط ميسموويچ و مارتينز به گل رسيد. در نقطه مقابل هامبورگ در دقيقه 3 توسط گوئرو ، اليا 7، ملادن پتريچ 75 و روميو كاستلن 90 گلزني كرد تا از اين بازي خارج از خانه سه امتياز ارزشمند با خود به ارمغان ببرد.
در ديداري ديگر وردربرمن با نتيجه 3 بر صفر بر بروسيامونشن‌گلادباخ غلبه كرد. در اين جدال كه پايان‌بخش ناكامي‌هاي وردربرمن در فصل جاري بود، كلاديو پيزارو، مهاجم بازگشته به برمني‌ها، در دقايق 21 و 38 دو گل زد و گل سوم نيز توسط نالدو به دست آمد.
در آخرين بازي نيز بوخوم در حالي كه وحيد هاشميان، مهاجم ايراني خود را به خاطر مصدوميت در اختيار نداشت، با تك گل دقيقه 47 يحيي عنتر بر هرتابرلين پيروز شد.
با انجام مسابقات اين هفته تيم بايرلوركوزن با 7 امتياز صدرنشين شد و هامبورگ و شالكه با همين تعداد امتياز و ميانگين گل ضعيف‌تر، در مرتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ایتالیا ، در دومين شب از هفته اول كالچو، اينترميلان مدافع عنوان قهرماني در خانه خود برابر باري متوقف شد.

توقف اينتر ميلان شكست خارج از خانه رم و پيروزي خانگي يوونتوس از ديگر حوادث مهم شب دوم بودند.

نتايج بازي هاي شب دوم سري A ايتاليا:
اينترميلان يك – باري يك
گل‌ها: اتوئو 56 براي اينتر و كوتوزوف 74 براي باري

كاتانيا يك – سمپدوريا 2
گل‌ها: موريموتو 38 براي كاتانيا و گاستالدلو 90 براي سمپدوريا

جنووا 3 – رم 2
گل‌ها: كريسكيتو 49 و زاپاتار 69 و بياوا 83 براي جنووا و تاديي 54 و توتي 64 براي رم

يوونتوس يك – كيه‌وو صفر
گل: ياكوئينتا 11

لاتزيو يك – آتالانتا صفر
گل: روچي 22

ليوورنو صفر – كالياري صفر

پالرمو 2 – ناپولي يك
گل‌ها: كاواني 44 و ميكولي (پنالتي 75) براي پالرمو و همسيك 73 براي ناپولي

اودينزه 2 – پارما 2
گل‌ها: دي ناتاله (پنالتي45) و 89 براي اودينزه و پالوچي 42 و لوكارلي 49 براي پارما

نتايج دو ديدار شنبه شب نيز به شرح زير است:
بولونيا يك -فيورنتينا يك
سيه‌نا يك – ميلان 2

در انگلیس، تاتنهام كه يكشنبه شب در زمين وستهام حاضر شد؛ 2 بر يك بر حريف غلبه كرد.
تاتنهام در اين بازي خارج از خانه در دقيقه 49 دروازه خود را توسط كارلتون كول باز شده ديد؛ اما ميهمان در دقيقه 54 با گلي كه جرمين دفو زد، بازي را به تعادل كشاند. سپس آرون لنون در دقيقه 79 گل برتري تاتنهام را به ثمر رساند.
در ديداري ديگر بارنلي در دقيقه 34 توسط واده اليوت دروازه اورتون را در ديداري خانگي گشود و پيروزي را به نام خود ثبت كرد.
همچنين چلسي در ديداري كه در كراون كوتاژ، زمين فولام انجام گرفت، به برتري 2 بر صفر رسيد. ديديه دروگبا 39 و نيكولا آنلكا 76 زننده دو گل تيم تحت رهبري كارلو آنجلوتي در اين جدال خارج از خانه بودند.
دراين بازي روي هاجسن، سرمربي فولام از وجود آندرانيك تيموريان حتي در جمع نفرات ذخيره خود بهره نگرفت.

و در فرانسه ، تيم بوردو كه فصل گذشته موفق شد عنوان قهرماني را در حضور مدعياني همچون مارسي و ليون از آن خود كند، يكشنبه شب با كسب برد 4 بر صفر در مقابل تماشاگرانش برابر نيس، صعود خود را به صدر جدول در هفته سوم فصل تازه آغاز‌شده جشن گرفت.
اين اتفاق در حالي روي داد كه نانسي تا هفته قبل، پيشتاز جدول بود. در اين ديدار فريرا 44، گوركوف 52 و 70 و ابوديارا 76 براي تيم فاتح ميدان گل زدند.
در ديداري ديگر گرونبل در خانه مقابل لن‌، ‌پذيراي شكست 2 بر يك شد. دانيل ليبويا در دقيقه 11 تك گل ميزبان را زد؛ اما دوس سانتوز 7 و رزاق بوركي 70 براي لن گلزني كردند.
همچنين جدال ليل و تولوز با تساوي يك بر يك خاتمه يافت. روبرت ويتك براي ليل و شيخ مبنگ 73 براي تولوز گل زدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)