مرجع خبری پرسپولیس : مهمترین اتفاق سه شنبه شب،در میلان رخ نداد بلکه شکست بایرن در مونیخ و حذف احتمالی این تیم،اتفاق جالب بود…

گروه 1
بایرن مونیخ صفر-بوردو 2
مکابی صفر-یوونتوس 1

بایرن مونیخ که میزبان بوردو بود،در دقیقه 37 با گل گورکوف عقب افتاد و چند فرصت عالی را هم در نیمه دوم از دست داد تا اینکه روی یک ضدحمله در دقیقه نود توسط چاماخ گل دوم را هم خورد تا در استانه حذف قرار بگیرد.

یووه هم با تک گل دقیقه 45 کامورانزی در اسرائیل پیروز شد. به این ترتیب بوردو با 10 امتیاز صدرنشین شده و یووه 8 امتیازی نیز دوم است.بایرن هم با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بعید است بتواند روز آخر در رده دوم قرار بگیرد.

گروه 2
بشیکتاش صفر-ولفسبورگ 3
منچستریوانتید 3-زسکا موسکو 3

فرگوسن که از اغلب مهره های ذخیره خود استفاده کرده بود،در دقیقه 25 با گل زاکوف تیمش را عقب افتاده دید و چهار دقیقه بعد مایکل اوون با بغل پا از داخل محوطه جریمه،بازی را مساوی کرد اما در ادامه دو گل زسکا توسط کارازوف و بروزوسکی در دقایق 31 و 47 یونایتد را دچار بحران کرد. فرگوسن در نیمه دوم چند مهره تهاجمی از جمله رونی را وارد میدان کرد و توسط اسکولز و والنسیا در دقایق 84 و 90 به گل برسد از شکست فرار کند.

در ترکیه هم ولفسبورگ دو بار توسط میسیموویچ و یک بار توسط ژکو به گل رسید تا بشیکتاش را ببرد و امیدوارد به صعود بماند.

حالا یونایتد با 10 امتیاز صدرنشین گروه دوم است و ولفسبورگ هم در رده دوم باقی ماند.

گروه 3
میلان 1-رئال مادرید 1
مارسی 6-زوریخ 1

در سن سیرو یک بازی حساس برگزار شد.بنزما در دقیقه 39 برای رئال گل زد و شش دقیقه بعد داور یک پنالتی مشکوک برای میلان گرفت تا رونالدینیو دروازه رئال را باز کند.در نیمه دوم یک گل هم پاتو زد که داور با اعلام خطا،مانع ثبت این گل شد.

در فرانسه هم مارسی قاطعانه با شش گل زوریخ را برد تا به صعود امیدوار بماند. به رغم پیروزی پرگل مارسی،این تیم با شش امتیاز پائین تر از میلان و رئال 7 امتیازی قرار دارد.

آپوئل نیکوزیا صفر-پورتو 1
اتلتیکومادرید 2-چلسی 2

در قبرس پورتو به سختی با تک گل دقیقه 83 فالکائو پیروز شد.

در اسپانیا اما بازی نزدیک اتلتیکو و چلسی برنده نداشت. دروگبا که تازه از محرومیت فارغ شده،دو گل در دقایق 82 و 88 به ثمر رساند و برای اتلتیکو هم آگرو در دقایق 66 و 90 به ثمر رساند.

در این گروه چلسی با 10 امتیاز در آستانه صعود به مرحله بعد قرار دارد و پورتو هم در رده دوم جایگاه مناسبی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)