چهارشنبه 7 اسفند (11:15)

مرجع خبری پرسپولیس :  دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با تساوي اينترميلان و منچستريونايتد و توقف بارسلونا برابر ليون و پيروزي آرسنال آغاز شد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس اينترميلان و منچستر يونايتد در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر ميلان به مصاف هم رفتند و پس از 90 دقيقه جدال به تساوي بدون گل رضايت دادند.
در نيمه نخست اين ديدار تيم انگليسي صاحب چند موقعيت گل شد كه از هيچ يك نتوانست استفاده كند اما در نيمه دوم دو تيم بازي متعادلي را به نمايش گذاشتند تا در پايان نتيجه صفر بر صفر رقم بخورد.
در ساير ديدارهاي ديشب آرسنال انگليس با درخشش روبين فان پرسي ، مهاجم هلندي اش در ورزشگاه الامارات يك بر صفر آ.اس. رم را شكست داد. اين بازيكن در دقيقه 37 تك گل آرسنال را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
ليون فرانسه مقابل بارسلونا به تساوي يك بر يك رسيد. ليون در دقيقه 7 توسط جونينو به گل رسيد، اما تيري هانري در دقيقه 67 گل تساوي را بارسا را به ثمر رساند.

مصاف آتلتيكو مادريد و اف.ث.پورتو به تساوي 2 بر 2 انجاميد. براي تيم مادريدي ،‌روديگوئز 3 و فورلان 45 گل زدند. پورتو هم به وسيله لوپز در دقايق 22 و 73 به گل رسيد.
امشب (چهارشنبه) در ادامه اين پيكارها چلسي ميزبان يوونتوس است و ‌ليورپول در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميهمان رئال مادريد است. ويارئال در خانه با پاناتينايكوس ديدار مي كند و بايرن مونيخ ميهمان تيم اسپورتينگ ليسبون است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)