پرسپولیس نیوز: باشگاه فولاد خوزستان همچنان دنبال پیگیر شکایت خود از باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی است.

سروش رفیعی بازیکن ایرانی تیم الخور قطر، سال گذشته و نیم فصل پس از پایان دوران خدمت سربازی‌اش از تراکتورسازی به پرسپولیس رفت. باشگاه فولاد خوزستان در آن زمان مدعی شد که رفیعی همچنان با این تیم قرارداد دارد و باید به فولاد برگردد. باشگاه پرسپولیس و رفیعی بدون توجه به این موضوع قرارداد امضا کردند و در نهایت هم رفیعی تا پایان فصل برای پرسپولیس بازی کرد. باشگاه فولاد از این بازیکن و باشگاه پرسپولیس به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد و تحریک به فسخ شکایت کرده و خواستار محرومیت چهار ماهه رفیعی، محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و همچنین پرداخت غرامت شدند.

پرونده ابتدا در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل شد، اما با تشکیل کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، پرونده به این کمیته ارجاع داده شد. روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت در این زمینه، گفت: این پرونده خیلی جدید نیست. باشگاه فولاد نامه‌ای داده که خواهان رسیدگی به پرونده شده است، رفیعی هم وکیل گرفته و قرار است صحبت‌های او نیز شنیده شود.

رفیعی در پایان لیگ از فولاد جدا شد و به تراکتورسازی پیوست اما مسئولان فولاد معتقدند برگه اعزام به خدمت او ۱۹ فروردین صادر شده در حالی که ۲۵ اردیبهشت لیگ برتر به پایان رسیده و باید ۳۶ روز از مدت قراردادش که از فولاد باقی مانده را به این تیم برمی گشته است. از طرفی قرارداد ۳۶ روزه و کمتر از نیم فصل معنی ندارد و به همین خاطر بین رفیعی و فولاد اختلاف است.

پرسپولیس به دلیل قرارداد مهدی طارمی با ریزه اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)