پرسپولیس نیوز: سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، به پنالتی از دست رفته تیم ملی عمان مقابل ایران و برتری شاگردان کارلوس کی‌روش پرداخت.

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب (یکشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف عمان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. اتفاقی که سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هم به آن پرداخت.

در گزارش سایت فیفا که به بررسی این مسابقه پرداخته، آمده است: ایران از ترس ابتدای مسابقه جان سالم به در برد و عمان را حذف کرد. دیداری می‌توانست به گونه‌ای بسیار متفاوت برای عمان پیش برود. با اعلام پنالتی به سود این تیم در نیمه نخست، عمانی‌ها می‌توانستند آغازی عالی داشته باشند، اما مهار هیجان‌انگیز علیرضا بیرانوند با نوک انگشتان، مانع گلزنی احمد المحیجری شد. ایران هم این بخت خوب را از دست نداد.

جهانبخش توپ را از مدافع حریف ربود و تیم ملی ایران را پیش انداخت. پس از آن، اشکان دژاگه اشتباه بازیکن عمان را مرتکب نشد و پیش از پایان نیمه نخست، برتری ایران را دوبرابر کرد. سردار آزمون و مهدی طارمی می‌توانستند با استفاده از موقعیت‌های خود در نیمه دوم، کار را تمام کنند، اما این فرصت‌ها را از دست دادند. با این پیروزی، تیم نخست فوتبال آسیا به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت و در این دور به مصاف چین خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)