پرسپولیس نیوز : رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از تایید آرای پرونده محسن قهرمانی و دیگر متهمان از سوی فیفا خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده با بیان این که پس از صدور آرای پرونده اتفاقات بازی رفت دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان در لیگ گذشته، این رای از سوی برخی اشخاص به فیفا منعکس شده بود، اظهار کرد: بعد از صدور رای این پرونده، این رای از سوی افراد نامشخصی – به صورت شکایت یا هر نوع دیگری – به فیفا منعکس شد و فدراسیون جهانی فوتبال هم مستندات پرونده را از ما خواست.

وی افزود: همان موقع مستندات را برای فیفا فرستادیم و طبیعتا همان طور که پیش‌بینی هم می‌شد، فیفا رای کمیته انضباطی فدراسیون ایران را تایید کرد؛ چرا که یکی از اصول آیین‌نامه‌ای فیفا که بارها بر آن تاکید شده، این است که در امور داخلی فدراسیون ها دخالتی نمی‌کند.

رییس کمیته انضباطی با بیان این که احتمالا بخشی از آرای این پرونده که شامل داوران و عناصر اصلی باشد در سایت فیفا منتشر خواهد شد نیز به ایسنا گفت: فیفا به منظور ترویج سلامت اخلاقی فوتبال در دنیا و نیز اطلاع فدراسیون‌ها و باشگاه‌های دنیا معمولا بخشی از آرای چنین پرونده‌هایی را در سایت خود منتشر می‌کند تا نمونه دیگری از کنترل و صدور احکام قانونی در جهت توسعه سلامت فوتبال را به جهانیان نشان دهد. از این رو ممکن است بخشی از آرای این پرونده در روزهای آتی در سایت فیفا منتشر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)