پرسپولیس نیوز : مسئولان سازمان لیگ در حالی اهدای جام به قهرمان پیش از هفته آخر را غیرحرفه ای عنوان می کنند که این امر در کل جهان مرسوم است.

پس از مصاحبه روز گذشته هوشنگ نصیرزاده درباره عرف برگزاری مراسم اختتامیه لیگ در هفته پایانی فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر امروز مصاحبه عجیب تری انجام داده و گفته انتقال میزبانی از مشهد به تهران فقط در لیگ محلات ممکن است و برگزاری مراسم قهرمانی در هفته های پایانی هم امکان پذیر نیست و ما کاپ را زودتر به پرسپولیس و هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم. چه پرسپولیس در تبریز و چه در تهران قهرمان شود، جشن قهرمانی پایان فصل برگزار خواهد شد!

 در شرایطی که پرسپولیس می تواند هفته 27 لیگ برتر قهرمانی خود را در لیگ شانزدهم قطعی کند، سازمان لیگ با درخواست هواداران این تیم برای برپایی جشن قهرمانی در تهران مخالفت کرده است.
با این شرایط به نظر می رسد پرسپولیسی ها با حضور تعداد اندک هوادارانشان در مشهد باید جشن قهرمانی  بگیرند، اما کافی است سازمان لیگ کمی از چارچوب خود خارج شود و فوتبال روز جهان را دنبال کند و از روی دست کشورهای اروپایی اقدام دیگری انجام دهد.
در اکثر لیگ های معتبر اروپا وقتی یک تیم زودتر قهرمانی خود را مسجل می کند و هفته آخر میهمان است، یک هفته زودتر جام قهرمانی را در حضور هواداران خودی تحویل می گیرد.

این اتفاق سال گذشته برای لسترسیتی بعد از قهرمانی زودهنگام در لیگ جزیره رخ داد که آنها به دلیل اینکه هفته آخر در خارج از خانه بازی می کردند، یک هفته زودتر بعد از بازی با اورتون جشن قهرمانی را در خانه خود با حضور هوادارانشان برپا کردند. در لیگ فرانسه هم با مسجل شدن قهرمانی جام را زودتر از هفته پایانی و در زمین خودی به قهرمان اهدا می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)