سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید که قصد دارند روند رو به رشد پرسپولیس را متوقف کنند.

فارس؛ ابراهیم قاسمپور در مورد دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس، گفت: این بازی هم مثل سایر مسابقات سه امتیاز دارد اما با توجه به نام و اعتبار پرسپولیس و هوادارانی که این تیم دارد وضعیت تفاوت می‌کند. پرسپولیس شرایط و نفرات خوبی دارد. در چند هفته اخیر هم وضعیتش بهتر شده اما بازی سختی هم برای ما و هم برای پرسپولیس است. به سه امتیاز این بازی نیاز شدیدی داریم و می‌خواهیم روند رو به رشد پرسپولیس را متوقف کنیم و به وضعیت خودمان سامان بدهیم.

وی در مورد اینکه میزبانی در کرمان با توجه به اینکه برخی هواداران علیه تیم شعار می‌دهند به سود مس است یا نه، عنوان کرد: اگر خوب بازی کنیم این مسئله می‌تواند به سود تیم ما باشد اما آنهایی که به دنبال زمین خوردن ما هستند دست از شیطنت برنمی‌دارند.

قاسمپور در مورد اینکه برخی اول فصل می‌گفتند ژوزه مربی خوبی نیست اما اکنون برخی دیگر می‌گویند او مربی خوبی است، گفت: فوتبال ما همین است و تا زمانی که نتیجه حرف اول و آخر را می‌زند کسی به کار خوب توجه نمی‌کند. ژوزه در ابتدای فصل به زمان نیاز داشت همانطور که اکنون نیز به زمان نیاز دارد.

سرمربی مس در مورد اینکه برخی مربیان می‌گویند لیگی که این همه تعطیل شود لیگ نیست، گفت: من هم می‌گویم اسم این مسابقات لیگ نیست و بیشتر شبیه مسابقات محلی است. هر وقت مسئولان محلی دوست داشته باشند این بازی‌ها برگزار می‌شود و هر وقت هم نخواهند تعطیل می‌شود. هر وقت کی‌روش می‌گوید، تعطیل می‌کنند و هر وقت می‌گویند بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند. این شل و سفت کردن به فوتبال ما ضربه می‌زند.

وی افزود: هر تیم در طول فصل باید چندبار بدنسازی کند و باید چندبار به اردو برود و هزینه‌های زیادی متحمل شود. امکانات برای تیم‌های تهرانی بیشتر است و هزینه‌های تیم‌های شهرستانی برای اردو بیشتر می‌شود. با این شرایط باشگاه‌ها که باید به تیم ملی بازیکن بدهند متضرر می‌شوند و در نهایت تیم ملی ضرر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)