سرمربی تیم مس کرمان گفت که در بازی امروز فوتبالی از پرسپولیس ندیده است.

فارس، ابراهیم قاسم‌پور پس از پیروزی 2 بر یک برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: از هواداران تشکر می‌کنیم که ما را تشویق کردند و اجازه ندادند صدای هواداران پرسپولیس دربیاید. امیدوارم هواداران به همین شکل تیم را حمایت کنند.

وی افزود: پرسپولیس تیم کم بضاعتی نیست و بازیکنان توانمندی در زمین و روی نیمکت دارد اما امروز از پرسپولیس فوتبالی ندیدم. فکر می‌کنم اختلاف سرعت ما و پرسپولیس ربطی به اختلاف ارتفاع تهران و کرمان ندارد بلکه پرسپولیس کند بازی می‌کند و مخصوص این بازی هم نیست.

قاسم‌پور در مورد تعویض‌هایش خاطرنشان کرد: شجاعی و اسماعیل بیگی به دلیل مصدومیت تعویض شدند و این دو تعویض ما اجباری بود و بازیکنان مناسبی جایشان فرستادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان مس باید باور کنند که می‌توانند خوب بازی کنند. همه بازی‌ها 3 امتیاز دارد و فقط نباید مقابل تیم‌های بزرگ با تمام توانشان بازی کنند بلکه باید در طول لیگ هم همین گونه باشند. از آنها همین انتظار را داریم.

سرمربی مس در مورد تعطیلی لیگ گفت: این تعطیلی می‌تواند برای ما مضر باشد اما اگر مثل تعطیلی قبل بتوانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم می‌توانیم نهایت استفاده را ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)