پرسپولیس نیوز: عضو هیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال معتقد است اداره این ۲ باشگاه باید به سمت و سویی باشد تا با خوداتکایی، مستقل و روبه جلو همراه با اعتماد عمومی پیش بروند.

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو هیات تحقیق و تفحص از باشگاه های پرسپولیس و استقلال پس از نشست با مسعود سلطانی فر، گفت: جلسه خوبی را با وزیر ورزش و جوانان در خصوص آغاز تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی ورزشی وابسته به این وزارتخانه سپری کردیم و سلطانی فر قول هر گونه مساعدت و همکاری با این هیات را داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد فضایی آرام به منظور تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرطرفدار ایران اظهار داشت: امیدوارم در یک فضای آرام ظرف مدت شش ماه با توجه به اینکه افرادی از سوی کمیته تحقیق و تفحص در دو باشگاه مستقر خواهند شد، عملکرد آنها در مدت ده سال که دوره های مختلف مدیریتی را در بر می گیرد، بررسی شود.

نماینده مردم فریمان، سرخس و بخش های احمد آباد و رضویه پیرامون نحوه فعالیت این هیات توضیح داد: گزارش هایی که از مراجع مختلف همچنین گرو های مختلف مردم به ما برسد همراه با سایر گزارش هایی که قبلا دریافت کرده بودیم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و ان شاءالله نتیجه این تحقیق و تفحص هم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام خواهد شد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوالی پیرامون نحوه اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در طی یک سال گذشته اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان گزارش خوبی از اداره دو باشگاه به ویژه در پرداخت بدهی های آنها و دیونی که داشتند ارائه داد و امیدواریم بتوانیم این عملکردها را درست ارزیابی و منعکس کنیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: تا جایی که می توانیم باید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خوداتکا، مستقل و رو به جلو همراه با اعتماد عمومی پیش ببریم.

وی بزرگترین سرمایه این دو باشگاه را اعتماد مردمی دانست و افزود: امیدوارم مشکلات مالی قبلی هم در طول زمان حل شود و ان شاءالله شفافیت بیشتری هم در عرصه باشگاه داری رخ دهد تا به اعتماد مردم روز به روز افزوده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)