پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس پاسخ مصاحبه جنجالی رسول پناه را داد.

عصر چهارشنبه رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مصاحبه ای با اخبار ورزشی انجام داد و اتهامات تندی علیه انصاری فرد مطرح کرد.

حسین قدوسی در این باره گفت: آقای رسول پناه؛ محور و دستور جلسه آخرین نشست هیات مدیره با انصاری‌فرد‌چه بود؟ برکناری بنده و شکایت از برانکو. شما حال به جای آن‌که پاسخ ادعای انصاری‌فرد درباره اظهارات وزیر‌ مبنی شکایت از برانکو و پشت پرده عدم شکایت را بدهید با توجه به اخبار منتشره و واکنش‌های مردم می‌گویید هیات مدیره مصوبه‌ای مبنی بر شکایت از برانکو نداشته.

شما چگونه می‌گویید موضوع مورد بحث وزیر با آقای انصاری‌فرد مبنی بر شکایت از برانکو مربوط به چهارماه قبل بوده. فکر نمی‌کنید مستنداتی در این باره وجود دارد و شما نیز یک روز پس از پیام وزیر ورزش به انصاری‌فرد مبنی بر شکایت از برانکو و عدم همکاری برخی مدیران باشگاه (بنده) با اسپانسر، موضوع شکایت از برانکو و عزل بنده را در جلسه هیات مدیره قویا و مصرانه پیگیری کردید _در این باره نیز مستنداتی موجود است_ در حالی که در دو جلسه به شماها اثبات شد بنده نهایت همکاری را با آتیه داده پرداز و بخش رسانه‌ای آن داشته و حتی به خاطر بحث درامدزایی باشگاه و بهانه دست این شرکت ندادن در قبال بی‌احترامی‌ها و عدم رویت عمده محتواهای تولیدی آنها در اینستاگرام و اپلیکیشن خویشتن‌داری کرده و از جایگاه روابط عمومی باشگاه هم گذشت کردم و به رغم شرایط عجیب کاری که از سوی مدیران آتیه و بخش رسانه‌ای آن به روابط عمومی باشگاه تحمیل شده بود در حال همکاری بودم. آیا این حقایق را به وزیر گزارش کردید تا ایشان قضاوت درستی داشته باشد؟

آقای رسول پناه؛
آیا اگر باشگاه سه روز مانده به اتمام نقل و انتقالات موفق به جذب گل‌محمدی نمی‌شد و فاصله سه امتیازی با صدر به ۱۰ امتیاز نمی‌رسید می‌شد پاسخگوی هواداران در قبال این همه صبر و تلاش هیات مدیره و انصاری‌فرد برای بازگشت کالدرون به رغم توهین‌هایش به باشگاه بود؟

آیا جز این است که هیات مدیره و مدیرعامل برای بازگشت کالدرون تا چهار روز مانده به اتمام‌ نقل و انتقالات منتظر ماند، ۳۰۰هزار دلار به قراردادش اضافه کرد، ۱۲۵هزار دلار به او پرداخت کرد و بسیاری از شروط عجیب کالدرون را پذیرفت‌ اما او بازنگشت؟

آقای رسول پناه؛
آیا حاضرید قسم بخورید یا مستندی دارید که انصاری‌فرد گفته مربی تیم باید منتخب من باشد نه عرب؟ این ادعای شما‌ هم شبیه همان ادعاهای‌تان‌ درباره ماجرای شکایت از برانکو است که انصاری‌فرد مستند بیان کرده و شما آن را به شکل عجیبی منکر شدید و به ۴ماه قبل ربط می‌دهید.

آقای رسول پناه؛
می‌گویید مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنید. پس بسم الله. منتظر می‌مانیم بیینیم کی پرداخت می‌کنید تا این همه غرامت و سود دیرکرد در پرداخت مطالبات و هزینه دادرسی به باشگاه تحمیل نشود.

آقای رسول پناه؛
به باور بنده برانکو نیازی به تقدیر این هیات مدیره ندارد. این هیات مدیره با ماه‌ها تاخیر در پرداخت حق و حقوق برانکو کاری کرد او عطای ماندن را به لقایش ببخشد و این حرف‌های‌تان نمی‌تواند اذهان را نسبت به انصاری‌فرد تخریب کند.

آقای رسول پناه؛
بنده می‌دانم با بیان این مسائل به رغم خدمات چندین میلیاردی (مستنداتش را منتشر می‌کنم) که به باشگاه داشته‌ام حق و حقوق شش، هفت ماهه‌ام را به رغم از دست دادن شغل قبلی وصول نخواهم کرد اما در قبال زور و دروغ‌تان سکوت نخواهم کرد و آگاه هم هستم که شما همین روزها در اندیشه شکایت از بنده بوده‌اید و آن را از مسوولان باشگاه خواسته بودید.

آیا می‌خواهید بگویم برای تخریب انصاری‌فرد چه دروغ‌هایی به پیشکسوتان و برخی افراد گفته شده و چگونه در روز روشن وقتی بر شما اثبات شد روابط عمومی به رغم اجحاف، نهایت همکاری را داشته بنده‌ را متهم به ممانعت از درامدزایی‌کردید و دیواری کوتاه‌تر از بنده نیافتید.

از جفا به بنده نمی‌ترسید حداقل دست از این اکاذیب برداشته و بنده را متهم‌ به اخلال در درامدزایی پرسپولیس که عمری با هوادارانش زندگی کرده‌ام‌ نکنید که در قبال چنین اتهامی نمی‌توانم هرگز سکوت کنم چرا که مثل هیات مدیره‌ای که ماه‌ها است با نارضایتی آشکار مردم مواجه است نمی‌توانم چشم‌ بر تخریب خود نزد هواداران‌ببندم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)