مرجع خبری پرسپولیس : دور دوم قرعه کشی ثبت نام در پایگاه ساماندهی هواداران پرسپولیس آغاز شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، با اعلام محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دور دوم ثبت نام و قرعه کشی هواداران پرسپولیس از امروز دوازدهم بهمن آغاز شد و به 33 نفر از افرادی که در سامانه هواداران پرسپولیس ثبت نام کنند جوایزی همچون خودروی سواری به قید قرعه اهدا خواهد شد.

 

این مرحله از ثبت نام از 12 تا 22 بهمن برگزار خواهد شد و به پنج نفر از برندگان خودروی سواری ، و 28 نفر سفر حج و عتبات عالیات اهدا خواهد شد و در مجموع 33 نفر به عنوان برندگان جایزه معرفی خواهند شد.

 

در مراسم قبلی که پیش از دربی هفتاد و سوم برگزار شد 485 هزار نفر از هواداران با ارسال پیامک و پر کردن فرم سایت در این قرعه کشی شرکت کردند و جوایز برندگان که یک دستگاه خودروی پراید و 12 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات بود در روز دوازدهم دی ماه طی مراسمی در مجموعه ورزشی درفشی فر به برندگان اهدا شد.

 

افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند با ارسال کد ملی خود از طریق پیامک به شماره 20001346 و یا مراجعه به وب سایت و پر کردن فرم ثبت نام می توانند به عضویت کانون هواداران این باشگاه در آمده و در دور دوم قرعه کشی شرکت نمایند ، جهت ورود کلیک کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)