مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: در سال دوم ماليات قراردادم از سوي باشگاه پرسپوليس پرداخت نشد تا خطر ممنوع‌الخروج شدن براي من وجود داشته باشد.

 

افشين قطبي درباره مسئله مالياتي قراردادش با باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: در قراردادم با باشگاه پرسپوليس ذكر شده كه ماليات بر عهده باشگاه است. در بند هشت قرارداد به صراحت ذكر شده كه ماليات قرارداد دو ساله ام با باشگاه پرسپوليس بر عهده باشگاه است و ماليات قرارداد را بايد باشگاه بپردازد.

 

وي ادامه داد: در سال اول قرارداد البته بخشي از آن با تاخير پرداخت شده بود اما بخش ديگري مانده بود كه من به خاطر حس نيت از جيب پرداخت كردم تا از ممنوع الخروج بودنم جلوگيري كنم. در سال دوم اما ماليات قراردادم اصلا پرداخت نشد تا اين تاخير باعث شود حتي به مبلغ ماليات هم افزوده شود و خطر ممنوع الخروج شدن براي من وجود داشته باشد.

 

قطبي تصريح كرد: به همين دليل به كميته انضباطي شكايت كرديم تا در اين باره كميته انضباطي ضمن بررسي پرونده هم قرارداد را ببيند هم در اين باره حكم لازم را صادر كند.البته كميته انضباطي دو بار با باشگاه پرسپوليس جلسه گذاشته كه به من و مدير برنامه ام اطلاع نداده اند اما شكي نيست كه حق با من است چرا كه طبق بند 8 قرارداد من با باشگاه، حق پرداخت ماليات با باشگاه پرسپوليس است. مدارك من هم كاملا روشن و دقيق هستند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)