افشين قطبي ، سرمربي اسبق تيم ملي ايران که در حال حاضر هدايت تيم شميزو اس-پالس ژاپن را در اختيار دارد ، صبح امروز در يک قدمي فتح اولين جام خود در فوتبال ژاپن قرار داشت اما کاشيما آنتلرز پرافتخار اين اجازه‌ را به جوانان شميزو نداد تا به دومين جام خود در تاريخ رقابت‌هاي نابيسکوکاپ دست يابند.

افشين قطبي پس از بازي به دل‌جوئي از هواداران پرشور تيمش پرداخت و نويد موفقيت در دو رقابت باقي مانده را داد و در قسمت کوتاهي از صحبت‌هاي خود گفت : " از همه‌ي هواداران براي حمايتشان متشکرم. متاسفم که امروز نتوانستيم جامي را به آن‌ها تقديم کنيم. اما حقيقت آن است که همه تلاش خودشان را براي رسيدن به اين مهم کردند. با اين وجود امروز در جلوي دروازه‌ي حريف تمرکز لازم را نداشتيم. بعد از اين‌که بازي 1-1 شد ، به اندازه‌ي کافي موقعيت داشتيم که بازي را ببريم ، اما با بي‌دقتي همه را از دست داديم. از عملکردمان در وقت اضافه مايوس شدم ، به خصوص بعد از ان گل زودهنگام ، برگشت به بازي سخت بود.

به هرترتيب اين بازي و اين جام تمام شد اما هنوز دو جام ديگر را داريم و ديگر با اين جام خداحافظي مي‌کنيم. در يک بازي فينال ديگر شما را خواهيم ديد و اين‌بار دست‌خالي بيرون نمي‌آييم. "

تيم شميزو در حال حاضر در رده‌ي چهارم جدول رده‌بندي جي‌ليگ قرار دارد و با توجه به بازي‌هاي باقي‌مانده بسيار اميدوار است تا با کسب امتيازات لازم بتواند سهميه‌ي حضور در رقابت‌هاي آسيائي را کسب کند. از طرف ديگر شميزو همچنان به قهرماني در جام امپراطوري اميدوار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)